فلسطین به برکت خون شهدا موضوع اول تمام جهان است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع فلسطین به برکت خون شهدا موضوع اول تمام جهان است.
کد خبر: ۱۲۶۶۲۳۱
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰ 17 October 2024
|
469 بازدید
به گزارش «تابناک» به نقل از ایمنا، محمدباقر قالیباف، امروز در اجلاسیه «مجاهدان در غربت» اظهار کرد: موضوع فلسطین به برکت خون شهدا موضوع اول تمام جهان و دغدغۀ نخست هر کسی که بویی از انسانیت برده شده است.
 
وی با بیان اینکه اخلاص و مجاهدت امام (ره) بود که اسلام را احیا کرد و عزت را به مسلمانان بخشید، افزود: نفس مبارزه با اسرائیل و ظلم در مکتب امام (ره) اصالت دارد.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهیدانی که غریبانه و گمنام به شهادت رسیدند، اما به برکت خون آن شهدای عزیز امروز این گونه است که موضوع فلسطین نه تنها موضوع اول مسلمین است، بلکه موضوع اول تمام جهان است و همه انسان‌هایی که بویی از انسانیت و آزادی‌خواهی را دارند و توفیق است برای من که در چنین جمعی فرصت حضور پیدا کردم.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این موضوع که همه ما در این کشور و در جهان اسلام و در این مقطع زندگی مدیون امام خمینی (ره) هستیم، ادامه داد: امامی که جز برای خدا کلامی نگفت و جز در راه خدا گامی برنداشت؛ امامی که هم به خدا با همه وجودش ایمان داشت و هم به مردم ایمان داشت.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟