شکست استقلال مقابل النصر/ درخشش حسینی مقابل رونالدو و لاپورت کافی نبود

تیم فوتبال استقلال در سومین دیدارش در لیگ نخبگان آسیا مقابل النصر عربستان شکست خورد و درخشش حسین حسینی بی ثمر ماند.
کد خبر: ۱۲۶۷۳۰۳
|
۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳ 22 October 2024
|
878 بازدید

شکست استقلال مقابل النصر/ درخشش حسینی مقابل رونالدو و لاپورت کافی نبود

دیدار تیم‌های استقلال و النصر عربستان در چهارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا سه‌شنبه شب برگزار شد و با شکست آبی‌پوشان ایرانی به پایان رسید. این در حالی بود که سیدحسین حسینی پس از بازگشت دوباره به ترکیب استقلال روز درخشانی داشت، اما در نهایت مقابل تلاش رونالدو و لاپورت دروازه‌اش باز شد.

به گزارش سرویس ورزشی تابناک، تیم فوتبال استقلال در سومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه راشد شهر دبی میزبان النصر عربستان بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

امریک لاپورت در دقیقه ۸۲ تنها گل بازی را به ثمر رساند.

ترکیب اولیه استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان، زبیر نیک‌نفس، دیدیه اندونگ، جلال‌الدین ماشاریپوف، محمدحسین اسلامی و مهرداد محمدی.

ترکیب اولیه النصر: بنتو، نواف بوشل، محمد سیماکان، امریک لاپورت، سالم النجدی، خیبری، بروزوویچ، اوتاویو، آنجلو گابریل، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو.

استقلال در نیمه اول بازی را به خوبی کنترل کرد و در معدود موقعیت‌های ایجاد شده نیز موفق به باز کردن دروازه حریف نشد. در موقعیت‌هایی هم که النصر ایجاد کرد، سیدحسین حسینی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. استقلال در نیمه نخست با یک بدشانسی نیز مواجه شد که مهرداد محمدی در دقیقه ۷ مسابقه به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و جای خود را به علیرضا کوشکی داد.

نیمه دوم هم با بازی بهتر النصر همراه بود که در موقعیت‌های پی در پی یاران رونالدو، با عملکرد خوب مدافعان استقلال و سیدحسین حسینی به ثمر ننشست. استقلال هم موقعیت‌هایی را داشت که البته بازیکنان آبی‌پوش نتوانستند موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنند.

در نهایت النصر روی یک موقعیت در دقیقه ۸۲ صاحب گل شد. توپی که ابتدا رونالدو با ضربه سر به سمت دروازه استقلال زد و حسینی آن را برگرداند تا در ادامه امریک لاپورت دروازه آبی‌ها را باز کرد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات