خبر مهم برای مشمولان سربازی؛ معرفی ارگانی برای پذیرش امریه سربازی

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی جهت تأمین نیروی انسانی متخصص خود امریه سربازی جذب می‌کند.
کد خبر: ۱۲۶۸۱۸۶
|
۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴ 27 October 2024
|
920 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا؛ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی اعلام کرد، این پژوهشگاه در نظر دارد جهت تأمین نیروی انسانی متخصص خود، از بین دانش آموختگان مقطع دکترا و کارشناسی ارشد در رشته مدیریت، حسابداری، علوم اجتماعی، جغرافیا، برنامه ریزی شهری و فناوری اطلاعات و ارتباطات IT (کلیه گرایش‌ها) امریه سربازی جذب کند.

متقاضیان می‌توانند سوابق علمی و اجرایی خود را تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۳ به نشانی الکترونیکی info@ihssr.ir ارسال کنند.

پژوهشکده علوم‌انسانی و اجتماعی با عنایت به رسالت جهاد دانشگاهی طبق اساسنامه مصوب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در زمینه رفع نیازهای پژوهشی همچنین نیاز کشور به اجرای تحقیقات برنامه‌ریزی شده و هدفمند، معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی در سال ۱۳۷۴ تاسیس شد. مجوز اصولی پژوهشکده از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همان سال اخذ و در سال ۱۳۸۱ مجوز قطعی پژوهشکده صادر شد. به دلیل افزایش کمی و کیفی فعالیت‌ها، هیئت امنای جهاد دانشگاهی در سال ۱۳۸۶ با تبدیل پژوهشکده به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی موافقت کرد.

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی با داشتن ۴ پژوهشکده، ۱۳ گروه پژوهشی و ۶ مرکز خدمات تخصصی و برخورداری از سرمایه های انسانی مجرب، در طول حیات علمی خود پژوهش های متنوعی را در حوزه های مختلف به انجام رسانده است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # قیمت طلا # مهاجران افغان # یارانه # حمله اسرائیل به ایران # خودرو
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با پاسخ ایران(وعده صادق 3) به حمله اسرائیل موافقید؟