البرز چشم انتظار تعیین تکلیفی استاندار جدید/ ایرانی گزینه جدی استانداری

گروه استان ها- در پی تغییر استاندار سایر استان های کشور، تعیین تکلیف کرسی استانداری البرز نیز از انتظارات و اتفاقات مهم این استان است.
کد خبر: ۱۲۶۸۲۶۱
|
۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰ 27 October 2024
|
1388 بازدید

البرز چشم انتظار تعیین تکلیفی استاندار جدید/ ایرانی گزینه جدی استانداری

به گزارش خبرنگار تابناک در استان البرز؛ البرز و به تعبیر مقام معظم رهبری «ایران کوچک»، شاید به دلیل تنوع قومیتی، فرهنگی و جغرافیایی خاص خود تاکنون رنگ استاندار بومی به خود ندیده و استانداران پیشین همه از استان‌های دیگر بر این کرسی نشستند.  

همجواری با پایتخت، مهاجر پذیری، شاهراه مواصلاتی ۱۴ استان دیگر بودن و برخی ویژگی‌های دیگر این استان قطعا" مسئولیت استاندار و حساسیت‌های این حوزه را بیشتر و حساس‌تر می‌کند.  

گزینه‌های نهایی مطرح برای استانداری البرز دو مورد هستند

گزینه اول «محمد تقی ایرانی» متولد ۱۳۴۵ و زاده خرم آباد لرستان است که دارای دکترای حقوق بین‌الملل و  کارشناسی ارشد حقوق عمومی همچنین کارشناس حقوق قضایی از دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است. وی سال ۹۲ به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج فعالیت خود را در این استان آغاز کرد.

 کارشناس مسئول امور مجلس- معاون دفتر امور مجلس وزارت کشور- فرماندار شهرستان تاکستان در استان قزوین - فرماندار شهرستان بجنورد و مدرسی دانشگاه آزاد واحد شهرقدس و دانشگاه پیام نور تاکستان و ... از سوابق اجرایی و کارنامه محمد تقی ایرانی است.  

گزینه دوم «مجتبی عبدالهی» استاندار فعلی البرز که احتمال  ابقا وی نیز مطرح است.  

عبدالهی که متولد ۱۳۴۵ و زاده تهران دارای مدرک دکترایث علوم سیاسی گرایش مطالعات بین الملل و کارشناس ارشد مدیریت دولتی است.

وی از آبان ۱۴۰۰ در دولت سیزدهم به سمت استاندار البرز انتخاب شد.

پست‌های «مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران - مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران - شهردار مناطق ۷ و ۲۰ تهران همچنین معاون شهردار تهران در حوزه خدمات شهری و محیط زیست و  حوزه امور اجتماعی و فرهنگی» از سوابق اجرایی عبدالهی است.  

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # قیمت طلا # مهاجران افغان # یارانه # حمله اسرائیل به ایران # خودرو
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با پاسخ ایران(وعده صادق 3) به حمله اسرائیل موافقید؟