مدیرعامل پرسپولیس جریمه سنگین شد

مدیرعامل پرسپولیس در پرونده مربوط به بگومگوی جنجالی‌اش با فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال مقصر شناخته شد.
کد خبر: ۱۲۶۸۳۹۶
|
۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶ 28 October 2024
|
2076 بازدید

مدیرعامل پرسپولیس جریمه سنگین شد

به گزارش تابناک به نقل از"ورزش سه"، در پی شکایت باشگاه استقلال و همچنین هیئت فوتبال گیلان در خصوص مصاحبه جنجالی رضا درویش و اشاره به لهجه مدیرعامل استقلال، فرشید سمیعی، کمیته اخلاق حکم مربوط به مدیرعامل پرسپولیس را صادر کرد.

درویش در برنامه فوتبال برتر و زمانی که جر و بحث شدید با مدیرعامل استقلال پدید آمد، خطاب به فرشید سمیعی گفت که او باید لهجه خود را اصلاح کند. البته درویش سپس اعلام کرد که منظور او محتوای صحبت‌های سمیعی بوده اما به هر حال کمیته اخلاق به این مسئله ورود کرد و حکم خود را داد.

این در حالی است که جریمه رضا درویش دو میلیارد تومان به صورت مالی خواهد بود که چه بسا بیشترین جریمه ممکن برای مدیران پرسپولیس در ادوار لیگ برتر بوده است.

او همچنین شش ماه به صورت تعلیقی محروم شده و در صورتی که دوباره در کمیته اخلاق محکوم شود، این جریمه او نیز اجرا خواهد شد.

جالب اینکه درویش دو هفته پیش نیز در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو میلیارد تومان جریمه شد که ادامه فعالیت او، منوط به پرداخت این مبلغ بوده است. کمیته انضباطی به دلیل مصاحبه تند درویش بعد از بازی چادرملو و رای بیرانوند، این حکم را صادر کرد.

باشگاه پرسپولیس هنوز واکنشی به تصمیم عجیب و غریب کمیته اخلاق نداشته است اما احتمالا حکم را به کمیته استیناف خواهد برد.

درویش در حالی چهار میلیارد تومان جریمه شده که احتمالا مجموع دستمزد و حقوق دریافتی او در سه سال اخیر از باشگاه پرسپولیس کمتر از این مبلغ بوده است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # قیمت طلا # مهاجران افغان # یارانه # حمله اسرائیل به ایران # خودرو
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با پاسخ ایران(وعده صادق 3) به حمله اسرائیل موافقید؟