متهم تحت تعقيب از ترس پليس مرد

کد خبر: ۱۲۸۱۹۵
|
۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۸ 31 October 2010
|
4351 بازدید
شرور معروف جنوب تهران كه در جريان رسيدگي به پرونده قتل تحت تعقيب بود وقتي خود را در محاصره پليس ديد از ترس سكته كرد و مرد.

به نوشته «ایران»، تلاش براي دستگيري متهم از چندي قبل همزمان با كشف جسد پسر ناشناسي در جنوب تهران در دستور كار پليس جنايي قرار گرفت. نخستين بررسي‌ها نشان مي‌داد مقتول بر اثر اصابت جسم سخت به سرش به قتل رسيده است.

در ادامه تحقيقات پليسي و كشف هويت پسر جوان مشخص شد او از شهرستاني در جنوب كشور به تهران آمده اما به طرز مرموزي ناپديد شده بود. خانواده‌اش نيز با مراجعه به اداره يازدهم پليس آگاهي تهران خواستار رسيدگي به موضوع شده بودند.

در ادامه تحقيقات تخصصي كارآگاهان دريافتند شهرام – 20 ساله – قبل از ناپديد شدن مرموز با اصغر يكي از اشرار محله‌اي در جنوب تهران ديده شده است. كارآگاهان دريافتند اصغر جرايم مختلفي از جمله خريد و فروش مواد مخدر، آزار و اذيت پسربچه‌ها، اخلال در نظم و امنيت عمومي و ايجاد رعب و وحشت نيز دارد.

بدين ترتيب با شناسايي مخفيگاه متهم، كارآگاهان با دريافت حكم قضايي به سراغ وي رفته و در عملياتي غافلگيرانه دستگيرش كردند. اما مرد جوان با مشاهده مأموران ناگهان از حال رفت و پس از انتقال به اداره آگاهي بر اثر ايست قلبي جان باخت.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟