جنايتكار شيشه‌اي دوستش را كشت

مرد جنايتكار براي مخفي ماندن هويت مقتول، دستان قرباني را سوزانده بود، اما معماي جنايت، پس از 10 ساعت افشا شد.عامل قتل پس از اعتراف و بازسازي صحنه با قرار قانوني روانه زندان شد.
کد خبر: ۱۲۹۹۴۰
|
۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۴ 10 November 2010
|
3396 بازدید
ایران: كليد معماي قتل مرد ميانسال در دست‌هاي جنايتكار شيشه‌اي بود.

صبح پنجشنبه - 13 آبان - كارآگاهان پليس آگاهي زاهدان از كشف جسد بي‌دست و پاي مرد ناشناسي در بيابان‌هاي اطراف شهر باخبر شدند.

تيم جنايي پس از حضور در محل حادثه و بررسي‌هاي علمي، تخصصي به رد خون در اطراف جسد رسيدند. رديابي لكه‌هاي خون نيز مأموران را به خانه‌اي در همان حوالي رساند.

مأموران در بازرسي خانه هم آثار به‌هم‌ريختگي و خون يافتند.كارآگاهان سرگرم تحقيق در اين‌باره بودند كه در شاخه ديگر تحقيقات به دنبال كشف هويت قرباني - امير 55 ساله - دست و پاهاي وي در نقطه ديگري در اطراف شهر كشف شد.

سرهنگ محسن عطار - رئيس پليس آگاهي استان سيستان و بلوچستان - در اين‌باره به خبرنگار ما گفت: تجسس‌ها نشان داد عامل جنايت مستأجر خانه مورد نظر بوده كه پس از قتل «امير» و سرقت خودروي «پژو»ي او گريخته است.

بنابراين رديابي خودروي مقتول در دستور كار قرار گرفت، اما هيچ ردي به دست نيامد، اما بالاخره كارآگاهان با روش‌هاي ويژه پليسي، متهم را شناسايي و دستگير كردند.وي در نخستين بازجويي‌ها منكر اطلاع از قتل شد، اما در ادامه با مشاهده مستندات مأموران، لب به اعتراف گشود.

متهم كه اعتياد شديد به مواد مخدر دارد، به كارآگاهان گفت: «به خاطر اختلاف‌هاي شديد، «امير» را به بهانه‌اي به خانه‌ام كشانده و در فرصتي مناسب او را با ضربه‌هاي كارد كشتم. سپس براي انتقال كم‌دردسر جسد، بدنش را چند تكه كرده و سوار بر خودرويش فرار كردم.»

رئيس پليس آگاهي استان سيستان و بلوچستان اظهار داشت: مرد جنايتكار براي مخفي ماندن هويت مقتول، دستان قرباني را سوزانده بود، اما معماي جنايت، پس از 10 ساعت افشا شد.عامل قتل پس از اعتراف و بازسازي صحنه با قرار قانوني روانه زندان شد.

هشدار پليسي

سرهنگ عطارزاده در پايان گفت: متأسفانه مصرف ماده مخدر شيشه كه محركي قوي و بشدت اعتيادآور است، به مركز سيستم عصبي مغز آسيب مي‌رساند. مصرف اين نوع مواد مخدر موجب نا‌آرامي، اضطراب، دلواپسي، پرخاشگري، خشونت، جنون، سوء‌ظن، توهم و تغيير ناگهاني رفتار نيز مي‌شود.متأسفانه طي سال‌هاي اخير نيز شاهد بروز جرايم خشونت‌بار از جمله قتل مستقيم كه تحت تأثير مصرف شيشه از سوي تبهكاران رخ مي‌دهد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟