«دوغ» سارق بي‌طمع نبود

تحقيقات به‌عمل آمده از مالباخته نشان داد، دو نفر با اصرار و تعارف زياد مقداري دوغ به وي خورانده‌اند اما بلافاصله با خوردن دوغ وي بيهوش شده و پس از به هوش آمدن متوجه شده است مبلغ دويست هزار تومان وجه نقد و گوشي تلفن همراهش به‌سرقت رفته است.
کد خبر: ۱۳۲۲۲۴
|
۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۸ 23 November 2010
|
4451 بازدید
تهران امروز: فردي كه با همكاري يكي از دوستانش با خوراندن دوغ مسموم و بي‌هوش كردن جواني در شهر كرمانشاه، دويست هزار تومان وجه نقد و گوشي تلفن همراهش را به سرقت برده بود، دستگير شد.

در پي سرقت مبلغ دويست هزار تومان وجه نقد و يك دستگاه تلفن همراه از فردي در محدوده كلانتري 14 كرمانشاه، پيگيري موضوع در دستور كار ماموران اداره مبارزه با سرقت آگاهي انتظامي استان قرار گرفت.

بنا براين گزارش، تحقيقات به‌عمل آمده از مالباخته نشان داد، دو نفر با اصرار و تعارف زياد مقداري دوغ به وي خورانده‌اند اما بلافاصله با خوردن دوغ وي بيهوش شده و پس از به هوش آمدن متوجه شده است مبلغ دويست هزار تومان وجه نقد و گوشي تلفن همراهش به‌سرقت رفته است.

سرانجام با تحقيقات گسترده و استفاده از منابع خبري، آدرس يكي از متهمان شناسايي و وي در يك اقدام ضربتي دستگير شد. اين گزارش حاكي است، متهم در بازجويي‌هاي فني و تخصصي لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابي با همدستي يكي از دوستانش اعتراف كرد. گفتني است، تلاش جهت دستگيري متهم فراري ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟