آزادی پنج گروگان از چنگال آدم ربایان

کد خبر: ۱۳۳۵۰۳
|
۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۰۱:۳۳ 30 November 2010
|
3404 بازدید
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر پنج گروگان از چنگال آدم ربایان آزاد شدند.

به گزارش مهر، سردار غلامعلی نکویی در تشریح این آدم ربایی اظهار داشت: در پی ربوده شدن دو تاجر اهل استان قزوین به همراه چهار شریک تجاری آنها از استان خوزستان توسط یکی دیگر از شرکای آنها در شهرستان ایرانشهر، تحقیقات پیرامون چگونگی این گروگانگیری و دستگیری گروگانگیران در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و استفاده از تمامی امکانات و شگردهای پلیسی مشخص شد تمامی گروگانها توسط فردی به هویت الف . ش با همدستی عده ای دیگر ربوده شده و برای آزادی آنها از بستگان گروگانها تقاضای 500 میلیون تومان وجه نقد کرده اند.

سردار نکویی تصریح کرد: تحقیقات پلیس درباره چگونگی گروگانگیری و محل اختفای آنها در حال انجام بود و با فرار یکی از گروگانها از دست آدم ربایان، تحقیقات درباره این پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: گروگان آزاد شده در اظهاراتش به ماموران انتظامی گفت که اواخر آبان ماه سال جاری به همراه شریکانم به یکی از روستاهای ایرانشهر سفر کردیم و در آنجا الف .ش که یکی از شریکان ما در این محل بود ما را به جایی نامعلوم دعوت کرد.

پس از رفتن به آن محل و اقامت در آنجا متوجه شدیم که وی ما را به گروگان گرفته و خواستار مقدار هنگفتی پول از بستگانمان شده است که پس از مدتی وقتی گروگانگیران مشغول استعمال مواد مخدر بودند ما توانستیم آنهاراخلع سلاح کرده و فرارکنیم اما سایر شرکایم گیر افتاده و در نهایت من توانستم خود رااز چنگال آنها نجات دهم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با این اطلاعات که ه. ح دراختیار پلیس قرارداد ماموران دو تن از رابطان این گروگانگیری را دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته از آنها محل اختفای سایر همدستانشان را شناسایی کردند.

وی گفت: پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و تحت نظر قراردادن مظنونان مورد نظر و باهمکاری معتمدان و ریش سفیدان محلی ماموران موفق شدند عرصه را بر گروگانگیران تنگ کرده و سرانجام درروز گذشته پس ازاخذ تدابیر لازم، با همکاری هر پنج گروگان را صحیح و سالم از دست گروگانگیران آزاد و دو گروگانگیر را نیز دستگیر کنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟