اعتراف 2 برادر به قتل مرد ثروتمند

کد خبر: ۱۳۵۶۷۵
|
۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۰۵:۴۹ 12 December 2010
|
5180 بازدید
سناريوي مرگبار راننده آژانس و برادرش براي اخاذي از مرد ثروتمند با دستگيري دو جنايتكار فاش شد.

حدود يك ماه قبل مأموران كلانتري 18 باغستان شهريار هنگام گشت با جسد مرد ميانسالي روبه‌رو شدند. همزمان با حضور بازپرس ويژه قتل و كارآگاهان جنايي، جسد به پزشكي قانوني انتقال يافت و پرونده در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
پس از شناسايي هويت مقتول- بهمن 64 ساله- مشخص شد او يك ماه قبل از خانه خواهرش در تهران خارج و به طرز مرموزي ناپديد شده بود.

سرهنگ مهدي يارندي، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان تهران با اعلام اين خبر گفت: كارآگاهان در تحقيق از ساكنان محل كشف جسد دريافتند يك روز قبل از پيدا شدن پيكر قرباني، يك دستگاه پرايد با دو سرنشين به طرز مشكوكي در همان حوالي ديده شده‌اند. بنابراين با به دست آمدن شماره پلاك، حميد- مالك جوان خودرو- شناسايي شد.
كارآگاهان بلافاصله حميد را كه در يك آژانس كرايه خودرو كار مي‌كرد، دستگير كردند. وي ابتدا سعي كرد كارآگاهان را گمراه كند اما وقتي با مدارك پليس روبه‌رو شد، لب به اعتراف گشود: "از آنجا كه من و پسر بهمن- مقتول- دوست بوديم، مي‌دانستم وضع مالي خوبي دارند. به همين خاطر مدت‌ها بود وسوسه سرقت و اخاذي از آنها رهايم نمي‌كرد. به همين خاطر روز حادثه وقتي بهمن با آژانس تماس گرفت و ماشين خواست، از فرصت استفاده كرده و با برادرم تماس گرفتم و از او خواستم در اجراي نقشه كمكم كند. بنابراين بهمن را با تهديد به خارج شهر برده و با تهديد كارد، از او اخاذي كرديم اما وقتي سعي كرد فرار كند، از ترس با كمربند ايمني خودرو خفه‌اش كرده و جسدش را نيز در محلي خلوت رها كرديم."

پس از اعترافات متهم، برادرش نيز در تهران شناسايي و دستگير شد و به همكاري در قتل اعتراف كرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟