قاتل نامرئي، جان 4 عضو يك خانواده را گرفت

نتايج تحقيقات كارشناسان آتش‌نشاني نشان داد مسدود بودن دودكش لوله بخاري خانه سبب نشت گاز شده و مرگ اين خانواده را رقم زده است.
کد خبر: ۱۳۵۹۴۸
|
۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۰ 13 December 2010
|
4233 بازدید
جام جم: 4 عضو يك خانواده بر اثر نشت گاز از بخاري جان باختند.

روز شنبه گذشته مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهر رفسنجان تماس گرفت و از غيبت مرموز خانواده پسرش كه در مجتمعي در شهرك يادگار امام سكونت داشتند، خبر داد.

پس از اين تماس، ماموران با حضور در محل به تحقيق از ساكنان مجتمع پرداختند و متوجه شدند زوج صاحبخانه همراه 2 فرزندشان شامگاه پنجشنبه از مهماني به خانه بازگشته‌اند و از آن شب به بعد ديگر كسي آنها را نديده است. ماموران با احتمال اين كه حادثه‌اي براي 4 عضو خانواده اتفاق افتاده است، با مركز آتش‌نشاني تماس گرفتند و از ماموران كمك خواستند. با حضور ماموران آتش‌نشاني در محل حادثه، آنها با ورود به خانه با اجساد زوج جوان و پسر 3 ماهه و 4 ساله آنها روبه‌رو شدند. با گزارش موضوع به مقام قضايي، اجساد قربانيان به پزشكي قانوني منتقل شد. كارشناسان آتش‌نشاني نيز تحقيق در خصوص علت مرگ آنها را آغاز كردند.

سرهنگ پريور، معاون اجتماعي فرمانده انتظامي كرمان در اين باره گفت: نتايج تحقيقات كارشناسان آتش‌نشاني نشان داد مسدود بودن دودكش لوله بخاري خانه سبب نشت گاز شده و مرگ اين خانواده را رقم زده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟