دعوای خونین دو دانش آموز در مدرسه

من کارنامه درخشانی در مدرسه دارم هیچگاه در طول این مدت خطایی نکردم. پدر من استاد دانشگاه است و خودم چندین‌بار در المپیادهای مختلف مدال آوردم. هرگز نمی‌خواستم با علی جر و بحث کنم تا اینکه وی دعوا را شروع کرد.
کد خبر: ۱۳۷۷۳۸
|
۰۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۲ 23 December 2010
|
11735 بازدید
قدس: 2 پسر دانش‌آموز که پدرانشان استاد دانشگاه و مهندس بودند در مدرسه به طرز وحشیانه‌ای به جان هم افتادند.

در این درگیری خونین که ناشی از کرکری کودکانه بود یکی از دانش‌آموزان روانه بیمارستان شد.

3 آذرماه سالجاری پزشک جراحی به شعبه دوم دادسرای شهرری مراجعه کرد و پرده از یک درگیری کودکانه برداشت.

این مرد به بازپرس طاهری گفت: سال گذشته به دلیل تعریف و تمجیدهای دوستان و آشنایان پسرم را به یکی از بهترین مدارس فرستادم. همیشه علی می‌گفت که پسرهایی با رفتارهای غیرطبیعی آنجا درس می‌خوانند ولی من گوشم به این حرفها بدهکار نبود و تصور می‌کردم برای آنکه از سختگیری‌های مسؤولان مدرسه فرار کند بهانه‌تراشی می‌کند.

هر روز وقتی به خانه می‌آمد ادعا داشت که با همکلاسی‌هایش دعوا کرده است اما من باور نمی‌کردم و اصرار داشتم که باید به این مدرسه برود.

پدر شاکی که مهندس بود در ادامه به بازپرس گفت: تا اینکه دیروز علی به خاطر یک کرکری کودکانه با همکلاسی‌هایش دعوا کرد و با ضربه چنگالی بشدت زخمی شد به گونه‌ای که وی را به بیمارستان انتقال دادند.

این مهندس افزود: وقتی از مدرسه با من تماس گرفتند و اعلام کردند که علی به خاطر یک درگیری به بیمارستان انتقال یافته است. به سرعت خود را به بیمارستان رساندم و متوجه شدم علی با یکی از همکلاسی‌هایش به نام نادر به خاطر طرز لباس پوشیدن درحالی که مشغول خوردن ناهار در سلف‌سرویس مدرسه بودند با یکدیگر دعوا کردند که ناگهان نادر با چنگال به سمت علی حمله میکند و به گوش وی آسیب می‌رساند.

با ادعاهای این مهندس، نادر پسر 17 ساله به دادسرا احضار شد.

وقتی نادر پیشروی بازپرس سوری قرار گرفت، گفت: من کارنامه درخشانی در مدرسه دارم هیچگاه در طول این مدت خطایی نکردم. پدر من استاد دانشگاه است و خودم چندین‌بار در المپیادهای مختلف مدال آوردم. هرگز نمی‌خواستم با علی جر و بحث کنم تا اینکه وی دعوا را شروع کرد.

وقتی علی شروع به مسخره کردن تیپ و هیکل من کرد، عصبانی شدم و چنگال را برداشتم و به سمتش حمله کردم نمی‌دانستم چه کار می‌کنم ولی وقتی به خودم آمدم دیدم علی غرق خون روی زمین افتاده است.

پدر نادر در ادامه به بازپرس گفت: نادر پسر ورزشکاری است و در باشگاه‌های مختلف شرکت می‌کند وی از نظر درسی نیز هیچ وقت مشکل نداشته است و همیشه مورد تشویق مسؤولان مدرسه بوده است.

این مرد با نشان دادن مدارک تحصیلی خود و پسرش تلاش داشت که نشان دهد نادر از شخصیت اجتماعی خاصی برخوردار است و وی نمی‌توانسته به صورت وحشیانه همکلاسی‌اش را زخمی کند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟