نجات شگفت‌انگيز نماينده مجلس از 2پرواز مرگ

«این دومین‌بار است که به دلیل انجام ماموریت کاری و رسیدگی به امور مجبور به بازماندن از پرواز شده‌ام که هر دو این پروازها منجر به سقوط شده است».
کد خبر: ۱۴۱۶۸۷
|
۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۶ 11 January 2011
|
5085 بازدید
قدس: براساس خبر رسیده، قرار بود رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در پرواز بوئینگ 727 متعلق به شرکت ایران‌ایر که از تهران بـه مقصد ارومیه پرواز کرده بود، حضور داشته باشد که به دلیل مشکلات کاری از حضور در این پرواز انصراف داد.

برای اطمینان از صحت این خبر با سلیمان جعفرزاده تماس گرفتیم تا از جزئیات آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت ضمن ابراز همدردی با بازماندگان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری گفت: به دلیل اینکه باید برای انجام کاری در تهران می‌ماندم پرواز را کنسل کردم.

وی با اشاره به اینکه تنها آرزویم شهادت است و این مساله موجب یادآوری خاطرات همرزمان شهیدم شد، افزود: «این دومین‌بار است که به دلیل انجام ماموریت کاری و رسیدگی به امور مجبور به بازماندن از پرواز شده‌ام که هر دو این پروازها منجر به سقوط شده است».

گفتنی است، در پرواز قبل كه آن نيز 19 دي ماه سال 84 در نزديكي فرودگاه اروميه و در مزارع حاشيه آن رخ داده بود قرار بر این بود که وی همسفر شهید بزرگوار احمد کاظمی باشد ولی با توجه به انجام ماموریت دیگر پرواز را کنسل کرده‌اند و اینک این تصویر بیانگر بغض ناگفته‌های این سردار بازمانده از همرزمان خویش است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟