نماینده مردم تهران در مجلس :

برداشت از صندوق ذخیره ارزی حق مترو است

کد خبر: ۱۴۱۸۳۰
|
۲۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۵ 14 January 2011
|
2911 بازدید
‌علیرضا محجوب، اختصاص قانون تسهیلات ارزی به مترو کلانشهرها را حق آن‌ها دانست و گفت: این قانون با توجه به ضرورت‌های موجود تصویب و ابلاغ شد و با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بر ضرورت تخصیص این اعتبارات افزوده شده است.

 
به گزارش ايلنا،‌نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد: برداشت از صندوق ذخیره ارزی حق مترو است و نمایندگان مجلس نیز همچون زمان تصویب و ابلاغ این قانون، باز هم تلاش خود را برای اجرای این قانون انجام مي‌دهند.

وی در ادامه تاکید کرد: نمایندگان مجلس خود را از مشکلات مردم جدا ندانسته و با توجه به اینکه امروز یکی از مشکلات اساسی مردم، حمل و نقل عمومی است تلاش خود را برای پیگیری مصوبات مجلس ادامه مي‌دهند،‌ چراکه این قانون برای اجرا تصویب شده و باید قوه مجریه نسبت به اجرای آن اهتمام کند.

محجوب همچنین با اشاره به دیگر راهکارهای مجلس برای تحقق این قانون توضیح داد: از آنجایی که عدم اجرای قانون تخلف محسوب می‌شود، بی‌توجهی به قانون تخصیص تسهیلات به مترو نیز از سوی مراجع قضایی قابل بررسی و رسیدگی است بنابراين حتی سازمان‌های مربوط به اجرای این قانون می‌توانند خواستار پیگیری قانونی باشند.

این نماینده مجلس همچنین اذعان داشت: یک میلیارد دلار از تسهیلات پیش بینی شده مربوط به مترو تهران است و از آنجایی که بیشترین مشکل در پایتخت وجود دارد، مجمع نمایندگان پایتخت به طور مستمر پیگیر تحقق این قانون و اختصاص تسهیلات ارزی برای تامین تجهیزات مورد نیاز مترو تهران هستند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟