پدربزرگ راز قتل نوه را فاش کرد

در حالي كه متهمان به پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران منتقل شده بودند، پدر مهرنوش با اطلاع از دستگيري دختر و دامادش، خود را به اداره آگاهي رساند و راز هولناكي را فاش كرد.
کد خبر: ۱۴۷۰۸۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۴ 09 February 2011
|
6536 بازدید
ایرات: زن و شوهر جوان كه سوار بر خودروي سرقتي دستگير شده بودند، راز جنايتي در سينه داشتند.

ساعت 2 بامداد پنجشنبه- 14 بهمن- مأموران يگان امداد تهران بزرگ هنگام گشت در منطقه نازي‌آباد به سرنشينان يك دستگاه خودروي پرايد مشكوك شده و آنها را متوقف كردند.

دقايقي بعد وقتی مشخص شد خودرو يك هفته قبل سرقت شده حامد- 24 ساله- و همسرش مهرنوش- 19 ساله- دستگير و به كلانتري منتقل شدند. اما مرد جوان كه منكر سرقت بود، گفت خودرو را براي انجام كاري از دوستش امانت گرفته است!

در حالي كه متهمان به پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران منتقل شده بودند، پدر مهرنوش با اطلاع از دستگيري دختر و دامادش، خود را به اداره آگاهي رساند و راز هولناكي را فاش كرد: «آنها حدود سه ماه قبل پسر يك ساله‌شان پيمان را كشته‌اند!»

بدين ترتيب بازجويي‌هاي تخصصي از زوج جوان آغاز شد اما آنها منكر قتل فرزندشان بودند. در ادامه تحقيقات نيز كارآگاهان دريافتند آنها شامگاه 18 آبان «پيمان» را به بيمارستان كودكان در شمال تهران رسانده اما همزمان با تأييد خبر مرگ كودك از سوي پزشكان، آنها به شكل مرموزي متواري شده بودند.

بنابراين وقتي پرونده متهمان به شعبه هفتم بازپرسي دادسراي جنايي تهران فرستاده شد، مهرنوش لب به اعتراف گشود و به بازپرس شهرياري گفت: «شوهرم قاتل پسرمان است.» شب حادثه حامد در اتاق پسرمان سرگرم مصرف ماده مخدر شيشه بود كه به او اعتراض كرده و كم كم كارمان به مشاجره و درگيري كشيد. همان موقع پيمان كه از سر و صداي ما بيدار شده بود، به گريه افتاد. حامد براي ساكت كردن بچه او را بغل كرد اما از آنجا كه به خاطر مصرف شيشه حالت عادي نداشت، سعي كردم بچه را از بغلش بگيرم كه مخالفت كرد. بعد هم ناگهان با عصبانيت گردن بچه را گرفت و او را به زمين كوبيد كه پسرم از حال رفت. بلافاصله بچه را به بيمارستان رسانديم اما وقتي پزشكان گفتند بچه مرده، حامد وادارم كرد فرار كنيم.

سرهنگ عباسعلي محمديان- رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ- با اعلام اين خبر گفت: در حال حاضر هر دو متهم بازداشت هستند و تحقيق درباره وضعيت خودروي مسروقه نيز ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟