پیگیری مرگ دلخراش دختربچه آباداني در فاضلاب

علت افتادن دختر 5/3 ساله در فاضلاب عدم وجود در بوده كه دادستان عمومي و انقلاب آبادان بايد به عنوان مدعي‌العموم ضمن پيگيري قاطع موضوع با عوامل سهل‌انگار در اين باره برخورد جدي بكند.
کد خبر: ۱۵۶۶۴۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۴ 06 April 2011
|
4638 بازدید
قدس: نماينده آبادان در مجلس شوراي اسلامي از دادستان اين شهر خواست موضوع مرگ دلخراش كودك آباداني در فاضلاب را قاطعانه پيگيري كند.

سيدعلي موسوي‌جرف با اشاره به مرگ دلخراش دختربچه 5/3 ساله آباداني بر اثر افتادن در فاضلاب گفت:‌ مرگ دلخراش اين كودك آباداني كه بدن وي بر اثر گاز موجود در شبكه فاضلاب به 3 تكه تقسيم شده بود موجي از اندوه را در آبادان موجب شده است.

وي خاطرنشان كرد:‌ شبكه فاضلاب آبادان در يك‌سال اخير بيش از 6 خانواده را داغدار كرده و ادامه اين وضع براي مردم نگران‌كننده است.

نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه محل دقيق افتادن اين دختربچه ايستگاه 5 كوي قدس در محدوده خانه‌های شركت نفت بوده، گفت:‌ متاسفانه شركت نفت و اداره آب و فاضلاب يكديگر را متهم به اهمال‌كاري مي‌كنند و هر يك ديگري را مسؤول نگهداري از اين شبكه مي‌داند.

موسوي‌جرف خاطرنشان كرد:‌ علت افتادن دختر 5/3 ساله در فاضلاب عدم وجود در بوده كه دادستان عمومي و انقلاب آبادان بايد به عنوان مدعي‌العموم ضمن پيگيري قاطع موضوع با عوامل سهل‌انگار در اين باره برخورد جدي بكند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟