رهايي از کتک‌های شوهر تنبل

من از ابتدای زندگي مشترك‌مان مشغول به كار بودم و هيچ احتياجي به پول خانواده همسرم نداشتم‌ اما بعد از تصادفي كه كردم، مجبور شدم مدتي در خانه استراحت كنم.
کد خبر: ۱۵۷۶۶۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۹ 11 April 2011
|
5392 بازدید
وطن امروز: زني با حضور در دادگاه خانواده گفت: اگر يك روز پولي نداشته باشم شوهرم مرا بشدت كتك زده و به طلاق تهديد مي‌كند.

زني 28 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده يك در حضور قاضي شعبه 235 با بيان اينكه ديگر نمي‌تواند با چنين وضعي به زندگي ادامه دهد، گفت:‌ شوهرم به من خرجي نمي‌دهد و مرا مجبور به كار در بيرون از خانه مي‌كند ‌يا مجبور مي‌كند از خانواده‌ام خرج زندگي‌مان را بگيرم.

اگر يك روز پولي نداشته باشم، او مرا بشدت كتك زده و به طلاق تهديد مي‌كند. وي با اشاره به اينكه ما بچه‌ای نداريم، افزود: شوهرم مرا فقط براي پول مي‌خواهد، چرا كه من از خانواده ثروتمندي بودم و او فقط به خاطر پول با من ازدواج كرد كه قبل از شروع زندگي مشترك متوجه اين موضوع شدم و در طول زندگي به اين مساله پي‌بردم.

مرد جوان در حالي كه گفته‌هاي همسرش را تكذيب مي‌كرد، گفت: من به خاطر پول با همسرم ازدواج نكردم، او تحت تاثير حرف‌هاي خانواده‌اش مي‌خواهد طلاق بگيرد.

من از ابتدای زندگي مشترك‌مان مشغول به كار بودم و هيچ احتياجي به پول خانواده همسرم نداشتم‌ اما بعد از تصادفي كه كردم، مجبور شدم مدتي در خانه استراحت كنم.

وي ادامه داد: همه گفته‌هاي همسرم دروغ است، او دنبال بهانه براي طلاق است. زن در حضور قاضي اين پرونده عنوان كرد: ‌جدايي بهترين راه نجات من است، چرا كه شوهرم اصلا مفهوم ازدواج و زندگي زناشويي را نمي‌داند و همه چيز را در پول مي‌بيند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟