ماجرای کودک‌ربایی 50 میلیونی

امروز ظهر با طولانی شدن غیبت پسرم راهی مدرسه‌اش شدیم. اما مدیر مدرسه اعلام کرد احمدرضا ظهر همزمان با تعطیلی مدرسه آنجا را ترک کرده است. در تلاش برای یافتن وی بودیم که مرد ناشناسی با من تماس گرفت و مدعی شد فرزندم را ربوده و برای آزادی او باید 50 میلیون تومان پرداخت کنم. او همچنین تهدید کرد اگر موضوع را به پلیس اطلاع دهم پسرم را می‌کشد.
کد خبر: ۱۵۸۷۲۸
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۴ 16 April 2011
|
3162 بازدید
وطن امروز: تبهکار خطرناک که با ربودن پسر دانش‌آموزی برای آزادی‌اش تقاضای 50 میلیون تومان کرده بود، زمانی که پلیس را در یک قدمی خود دید، گروگان 12ساله اش را رها کرد.

ظهر روز 25اسفند سال 89 اهالی محله‌ای در ایلام با شنیدن صدای پسربچه‌ای که تقاضای کمک می‌کرد، سراسیمه از خانه‌های خود بیرون ریختند. آنها 2 مرد قوی‌هیکل را دیدند که دست و پای پسربچه‌ای را گرفته و داخل خودرویشان انداختند و در حالی که چند مرد قصد رهایی وی را داشتند با سرعت گریختند.

ساعتی نگذشته بود که تیمی از جرائم جنایی پلیس آگاهی ایلام خود را به محل رسانده و در نخستین گام با کمک شاهدان به چهره‌نگاری از 2 کودک ربا پرداختند.

در شاخه دیگری از تحقیقات ماموران برای شناسایی مشخصات پسر ربوده شده به بررسی پرونده گمشدگان در آن روز پرداختند که تحقیقات در این شاخه بدون نتیجه ماند. در حالی که تجسس‌های گسترده‌ای در این‌باره آغاز شده بود عصر روز حادثه مردی هراسان خود را به کارآگاهان پلیس رساند و از ربوده شدن پسر 12ساله‌اش به نام «احمدرضا» خبر داد.

وی در شکایت‌اش گفت: امروز ظهر با طولانی شدن غیبت پسرم راهی مدرسه‌اش شدیم. اما مدیر مدرسه اعلام کرد احمدرضا ظهر همزمان با تعطیلی مدرسه آنجا را ترک کرده است. در تلاش برای یافتن وی بودیم که مرد ناشناسی با من تماس گرفت و مدعی شد فرزندم را ربوده و برای آزادی او باید 50 میلیون تومان پرداخت کنم. او همچنین تهدید کرد اگر موضوع را به پلیس اطلاع دهم پسرم را می‌کشد.

 با این شکایت کارآگاهان دریافتند پسر ربوده شده از سوی 2 مرد تبهکار همان احمدرضاست. در ادامه نیز با بررسی آلبوم مجرمان حرفه‌ای هویت یکی از گروگانگیران به نام «امیر» شناساسی شد. امیر از تبهکاران خطرناک بود که تاکنون چند بار به اتهام آدم ربایی و تجاوز به عنف از سوی پلیس دستگیر و روانه زندان شده بود. با توجه به اینکه احتمال می‌رفت مرد خطرناک گروگان خود را بکشد، تجسس‌های گسترده‌ای آغاز شد تا اینکه امیر و همدستش زمانی که پلیس را در یک قدمی خود ‌دیدند بدون دریافت هیچ پولی پسر دانش‌آموز را آزاد کردند. کارآگاهان جست‌وجو برای شناسایی مخفیگاه 2 کودک ربا و دستگیری آنان را آغاز کرده‌اند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟