بازسازی صحنه آتش زدن مادر از سوی دختر

کد خبر: ۱۵۹۵۲۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱ 19 April 2011
|
3891 بازدید
دختر جوانی که مادر خود را در یک انتقامگیری به آتش کشیده بود صحنه جنایت را بازسازی کرد.
 
 14فروردین ماموران شهرستان زابل در تماس مسؤولان بیمارستانی در جریان سوختگی زن میانسالی بر اثر آتش‌سوزی قرار گرفتند، بلافاصله اکیپی از ماموران به بیمارستان اعزام شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.
 
در بررسی‌های اولیه مشخص شد آتش‌سوزی خانه عمدی بوده است. پس از 3 روز تلاش پزشکان زن بر اثر شدت حادثه در بیمارستان جان سپرد. با مرگ «ثریا» تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد.
 
کارآگاهان پلیس آگاهی زابل در ادامه تحقیقات به «سمیه» دختر 27 ساله این مقتول مشکوک شده و او را دستگیر کردند اما وی در بازجویی‌ها منکر ارتکاب هرگونه جرمی شد.
 
 پس از چند روز بالاخره دختر جوان وقتی خود را با دلایل پلیس روبه‌رو دید، لب به اعتراف باز کرد و به قتل مادرش اعتراف کرد. پس از گذشت 2 هفته، سمیه صبح دیروز با انتقال به محل جنایت در حضور کارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس ویژه صحنه قتل مادرش را بازسازی کرد.
 
متهم درباره انگیزه قتل مادرش به بازپرس جنایی گفت: از چندی پیش به مرد جوانی علاقه‌مند شدم و خواستم با او ازدواج کنم اما مادرم مخالف این امر بود و همیشه مرا به این دلیل سرزنش می‌کرد.
 
 سال گذشته با وجود مخالفت‌های مادرم با «حمید» ازدواج کردم اما مادرم هر روز ناسزا می‌گفت و مرا تحقیر می‌کرد. دیگر تحمل سرزنش‌هایش را نداشتم تا اینکه حمید از من خواست برای رها شدن از مشکلات و رسیدن به آرامش، مادرم را به قتل برسانم.
 
به همین دلیل روز حادثه وی را در اتاقی حبس کردم و خانه را با نفت به آتش کشیدم. با اعترافات متهم و بازسازی صحنه جنایت کارآگاهان تحقیقات خود را برای شناسایی حمید و روشن شدن زوایای پنهان این جنایت آغاز کردند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟