ارثيه خانوادگي بلاي جان زن جوان

من و همسرم از مدتي قبل بر سر گرفتن ارثيه پدري‌اش اختلاف داشتيم. روز حادثه هم به خاطر مصرف مواد مخدر حالت عادي نداشتم. به همين خاطر وقتي درگير شديم، در يك لحظه كنترلم را از دست داده و روي او نفت ريخته و كبريت كشيدم
کد خبر: ۱۶۰۲۹۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۴ 23 April 2011
|
5901 بازدید
ایران: مرد جنايتكار كه به خاطر ارثيه، همسرش را به آتش كشيده بود، پس از 26 روز دستگير شد.

پنجم فروردين امسال كارآگاهان پليس زاهدان از مرگ مرموز زني در يكي از بيمارستان‌هاي شهر باخبر شدند. تيم جنايي پس از حضور در بيمارستان، دريافت «كبري»- 27 ساله- روز قبل به خاطر سوختگي شديد به بخش اورژانس منتقل شده اما بر اثر شدت سوختگي جان سپرده بود.

مأموران در ادامه تحقيقات دريافتند مرگ زن جوان در جريان آتش‌سوزي عمدي خانه‌اش رخ داده است. بنابراين روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد.

از سوي ديگر، وقتي مشخص شد همسر مقتول ناپديد شده، تحقيقات در اين شاخه تمركز يافت. سرانجام كريم پس از تعقيب و مراقبت‌هاي گسترده، عصر چهارشنبه- 31 فروردين- در زاهدان شناسايي و دستگير شد.

متهم پس از انتقال به اداره آگاهي، منكر جنايت شد و گفت: من علاقه زيادي به همسرم داشتم. روزي هم كه در جريان مرگش قرار گرفتم، از شدت ناراحتي سعي كردم در تنهايي با اين موضوع كنار بيايم.

سرهنگ محسن عطار- رئيس پليس آگاهي سيستان و بلوچستان- با اشاره به اين خبر گفت: كارآگاهان كه متوجه تناقض‌گويي‌هاي «كريم» شده بودند، به بازجويي‌هاي تخصصي ادامه دادند تا اين كه مرد جنايتكار لب به اعتراف گشود و گفت: «من و همسرم از مدتي قبل بر سر گرفتن ارثيه پدري‌اش اختلاف داشتيم. روز حادثه هم به خاطر مصرف مواد مخدر حالت عادي نداشتم. به همين خاطر وقتي درگير شديم، در يك لحظه كنترلم را از دست داده و روي او نفت ريخته و كبريت كشيدم. وقتي به خود آمدم، پشيمان شده و با آب و پتو، آتش را خاموش كردم اما كبري در حال مرگ بود و من هم از ترس فرار كردم.» متهم به قتل پس از اعتراف به كشتن همسرش، با قرار قانوني روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟