دیوار شیشه‌ای انگشتان کودک 9 ماهه را قطع کرد

مشاهدات حاکی از آن بود که چند متر از دیوار اتاق خواب کودک به جای دیوار شیشه کار شده بود و این شیشه‌ها به وسیله چند پیچ به یک دیوار بسیار نمناک وصل شده بود.
کد خبر: ۱۶۱۰۵۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۵ 26 April 2011
|
6165 بازدید
خراسان: کودک ۹ماهه با نزدیک شدن هر دستی برای نشان دادن انگشتان قطع شده‌اش جیغ می‌کشید. حادثه نیمه شب هفتم فروردین ماه، هنوز او، پدر و مادر و خواهر کوچک ترش را آزار می‌دهد.

ماهور این دخترک ۹ماهه، در نیمه شب بهاری غرق در خواب ناز کودکانه بود که ناگهان سقوط شیشه‌ای با طول حدود ۲ و عرض یک م‌تر، فریاد او را به آسمان برد، با شنیدن صدای جیغ وی، پدر و مادرش هراسان به اتاق خواب کودکشان رفتند و در کمال ناباوری مشاهده کردند که رختخواب ماهور غرق در خون شده و شیشه به شدت انگشتان نحیف پای او را بریده است.

آن‌ها بلافاصله پس از این حادثه تلخ به کمک همسایه‌شان، کودک خود را که آرام و قرار نداشت برای مداوا به بیمارستان بردند، اما متاسفانه یکی از انگشتان کودک معصوم در‌‌ همان ابتدای حادثه قطع شده بود و انگشت دیگر او نیز مورد عمل جراحی قرار گرفت که این عمل نیز ناموفق بود و موجب قطع دومین انگشت کودک شد.

یکی دیگر از انگشتان پای چپ طفل شیرخواره نیز به شدت زخمی شده بود. به گزارش خبرنگار خراسان که دیروز در محل وقوع حادثه حضور یافته بود، منزلی که حادثه در آن رخ داده، یک مجتمع آپارتمانی است که خانواده این کودک در طبقه همکف زندگی می‌کنند.

مشاهدات حاکی از آن بود که چند متر از دیوار اتاق خواب کودک به جای دیوار شیشه کار شده بود و این شیشه‌ها به وسیله چند پیچ به یک دیوار بسیار نمناک وصل شده بود. سقف خانه و دیوارهای آن دچار ترک خوردگی‌های متعدد بود و رطوبت و نم کف و دیوارهای آپارتمان فرش‌ها را خیس کرده بود. دیوار حایل میان واحد آپارتمانی مربوطه و همسایه‌شان به طور سراسری از بالای گچبری‌ها از هر ۲طرف ترک‌های بزرگی برداشته بود به گونه‌ای که نور حاصل از روشنایی پذیرایی یک واحد از واحد دیگر قابل رویت بود، دیوارهای حمام و دستشویی و اتاق‌ها به حدی نم کشیده بود که هر لحظه احتمال ریزش آن وجود داشت. آپارتمان مجاور نیز وضعیتی مشابه دارد و نشست کف حمام و دستشویی به خوبی مشهود است. به علاوه اینکه بوی رطوبت اتاق مشام را آزار می‌دهد و جای امنی برای استراحت اعضای خانواده نیست.

این منزل مسکونی در بولوار سرافرازان مشهد قرار دارد؛ منزلی که دیروز هنگام مراجعه خبرنگار خراسان در حال نماکاری و مرمت دیوارهای بیرونی آن بودند و ۲خانواده مستاجر نیز یکی از ترس جان به خانه اقوام پناه برده ومنزل را تخلیه کرده‌اند و دیگری همچنان از صاحبخانه می‌خواهد تا پول او را که بابت رهن داده، بازگرداند تا وی منزل دیگری اجاره کند.

به هر روی خانواده جلالی از صاحبخانه به مقام قضایی شکایت کرده است. این خانواده مدعی است که منزل مذکور ناایمن است و استاندارد نیست و هر لحظه امکان بروز خطر جانی و ریزش دیوار‌ها وجود دارد. آن‌ها می‌گویند: انگشتان کودکمان بر اثر همین غیراستانداردبودن منزل قطع شده است و ما نمی‌خواهیم شاهد اتفاق ناگوار دیگری باشیم.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟