اسرار جنايت در اعماق چاه

كارآگاهان كه به اظهارات زن جوان مشكوك شده بودند، به تحقيقات تخصصي ادامه دادند تا اينكه پي بردند «مريم» با پسر جواني به نام «مهدي» رابطه پنهاني دارد. مهدي پس از دستگيري به اداره آگاهي منتقل شد و در اعتراف‌هايش جزئيات قتل را فاش كرد.
کد خبر: ۱۶۲۴۱۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۰ 03 May 2011
|
6305 بازدید
ایران: كارشناسان سازمان آب و آتش‌نشاني تهران پس از دو روز جست‌وجو در اعماق چاه بخشي از بقاياي جسد يك زن را بيرون كشيدند كه اواسط اسفند 89 از آبيك قزوين ربوده شد و در تهران به قتل رسيد.

16 اسفند سال گذشته مردي به اداره آگاهي شهرستان «آبيك» قزوين رفت و از ناپديد شدن همسرش خبر داد. «ديروز «منور» براي انجام كاري از خانه خارج شد اما ديگر بازنگشت. با طولاني شدن غيبتش به جست‌وجو براي يافتنش پرداختيم اما هيچ اثري از او به دست نيامد. سرانجام هم از شدت نگراني به كلانتري آمدم تا كمك بگيرم.»

پس از اين شكايت و با توجه به حساسيت ماجرا تيمي از كارآگاهان به تحقيق در اين‌باره پرداخته و در نخستين گام عكس و مشخصات زن 72 ساله در اختيار مأموران اداره آگاهي سراسر كشور قرار گرفت.در حالي كه هيچ اثري از «منور» در دست نبود، پرونده به كارآگاهان اداره عمليات ويژه پليس آگاهي قزوين سپرده شد.

مأموران در تجسس‌ها دريافتند «منور» آخرين بار همراه زن جواني – يكي از بستگانش – ديده شده است.با كشف اين سرنخ «مريم» دستگير شد اما در بازجويي‌ها منكر هرگونه اطلاع از سرنوشت «منور» شد.

كارآگاهان كه به اظهارات زن جوان مشكوك شده بودند، به تحقيقات تخصصي ادامه دادند تا اينكه پي بردند «مريم» با پسر جواني به نام «مهدي» رابطه پنهاني دارد. مهدي پس از دستگيري به اداره آگاهي منتقل شد و در اعتراف‌هايش جزئيات قتل را فاش كرد.

متهم به كارآگاهان گفت: يك روز كه با «مريم» قرار داشتم زن سالخورده را با طلاهايش ديدم. همان موقع «مريم» با حرف‌هايش مرا وسوسه كرد كه زن سالمند را بكشيم و طلاهايش را به سرقت ببريم. بنابراين 15 اسفند «منور» را به بهانه‌اي سوار خودرو كرده و به تهران كشاندم. وقتي خفه‌اش كردم جسد را به داخل چاهي در غرب تهران انداختم. طلاهاي سرقتي را هم به «مريم» دادم.

سرهنگ اميري – رئيس پليس آگاهي استان قزوين – با اشاره به اين خبر گفت: به دنبال اعتراف‌هاي «مهدي» كارآگاهان با دستور نيابت قضايي راهي تهران شدند. آنها سپس با كمك كارشناسان سازمان آب، بخشي از جسد متلاشي را در عمق 138 متري كشف كردند.

در حال حاضر نيز تلاش براي بيرون كشيدن ساير بقاياي جسد ادامه دارد.

وي افزود: از آنجا كه متهم در بازجويي‌ها اظهارات متناقضي درباره نحوه قتل بيان داشته تحقيقات تخصصي همچنان در اين‌باره ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟