توطئه زوج تبهکار برای کارگران خدماتی

مردی هراسان و سراسيمه به کلانتري ملارد مراجعه كرد و اعلام داشت: به همراه دوستم، «امير» به عنوان کارگر خدماتي جهت حمل بار و اثاثيه خانه يا کارهاي خدماتي به خانه افراد مختلف مراجعه مي‌کرديم؛ صبح روز حادثه طبق معمول به درخواست زنی جهت انتقال اثاثيه خانه به روستاي قشلاق ملارد رفتيم.
کد خبر: ۱۶۳۴۶۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۷ 09 May 2011
|
6228 بازدید
وطن امروز: زوج توطئه‌گری با دعوت از کارگران خدماتي به بهانه حمل اثاثيه خانه، آنها را به زيرزمين خانه کشانده و دست به اخاذی از آنها می‌زدند که از سوی پلیس شهریار دستگیر شدند.

 سرهنگ خيرخواهان، رئیس‌پلیس شهريار در تشريح اين خبر گفت: مردی هراسان و سراسيمه به کلانتري ملارد مراجعه كرد و اعلام داشت: به همراه دوستم، «امير» به عنوان کارگر خدماتي جهت حمل بار و اثاثيه خانه يا کارهاي خدماتي به خانه افراد مختلف مراجعه مي‌کرديم؛ صبح روز حادثه طبق معمول به درخواست زنی جهت انتقال اثاثيه خانه به روستاي قشلاق ملارد رفتيم.

وی در ادامه گفت: پس از درخواست اين زن به همراه او جهت تخليه بار به این محل که يک زيرزمين بود، مراجعه کرديم که در يک اقدام غافلگيرانه توسط مردي که در کمين ما بود و همدست آن زن به شمار مي‌رفت با تهديد چاقو مورد زورگيري قرار گرفته و پس از دريافت 2 ميليون و 500 هزار ريال پول به همراه گوشي تلفن همراه، من و دوستم را از آنجا بيرون کرد.

سرهنگ خيرخواهان در تکميل اين خبر گفت: ماموران با توجه به حساسيت موضوع و امکان زورگيري‌هاي بعدي با همين شيوه، با کمک مالباختگان خانه زوج تبهکار را در روستاي قشلاق ملارد مورد شناسايي قرار داده و در يک عمليات غافلگيرانه هردو متهم را دستگير کردند.

وي در ادامه افزود: در بازرسي ماموران از زيرزمين خانه 2 سند خودرو، مدارک خودرو، 8 فقره نامه جعلي ادارات دولتي و 4 حلقه CD کشف شد.

خيرخواهان خاطرنشان کرد: 2 زورگير پس از دستگيري و در ادامه بازجويي‌ها به 3 اخاذي به همين شيوه اعتراف کردند که پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني، تحويل مراجع قضايي شدند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟