ریاست مرد 3 زنه در باند افیونی

مواد مخدر را دوستم به من داده بود و من برایش می‌فروختم، از مقدار این موادها بی‌خبر بودم. محسن افیونی در حالی چنین ادعایی را مطرح کرد که ماموران پلیس در تحقیقات محلی پی بردند این مرد 3 زنه سال‌ها‌ست فروشنده مواد مخدر است و مشتریانش به صورت عمده از او مواد می‌خریدند.
کد خبر: ۱۶۳۴۷۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۰ 09 May 2011
|
5095 بازدید
قدس: مرد 3 زنه که ریاست باند افیونی را برعهده داشت، دست به قاچاق سیگارهای خارجی می‌زد. این مرد سابقه‌دار وقتی در پاتوق سیاه خود مشغول خرید و فروش مواد مخدر بود، در دام ماموران کلانتری 148 انقلاب گرفتار شد.

سناریوی این پرونده زمانی کلید خورد که ماموران پلیس تهران در جریان فعالیت یک مرد افیونی قرار گرفتند که خانه‌اش را پاتوق قاچاقچیان کرده و دست به خرید و فروش مواد مخدر می‌زد.

با دریافت این گزارش، سروان جامه‌شوران با هماهنگی و دستور سرهنگ شمس، رئیس کلانتری 148 انقلاب تهران، تیمی تشکیل داده و دستگیری این مرد افیونی را در دستور کار خود قرار دادند.

پلیس در تحقیقات گسترده دریافت مرد افیونی «محسن» نام دارد و بارها به اتهام مواد مخدر دستیگر شده و پشت میله‌های سلول را تجربه کرده است. این مرد همچنین دست به قاچاق سیگارهای خارجی می‌زد و به مغازه‌داران می‌فروخت.

با افشای این حقایق، ماموران کلانتری خود را پشت در آپارتمان محسن افیونی رساندند و در یک عملیات غافلگیرانه وی را بازداشت کرده و در بازرسی از پاتوق سیاه وی حدود 2 کیلو تریاک، یک کیلو سوخته تریاک، 3 عدد وافور، 15 حقه وافور و 870 جعبه سیگارهای خارجی کشف کردند.
محسن که با دیدن پلیس غافلگیر شده بود خود را بی‌گناه دانست و مدعی شد این مواد و سیگارها متعلق به یکی از دوستانش است.

این مرد 3 زنه که همسر اولش به‌تازگی از او جدا شده است در بازجویی‌ها گفت: پسرم دانشجو است و خرج زندگی بسیار بالاست. از طرفی باید خرج همسرانم را نیز تامین می‌کردم. وقتی یکی از دوستانم به من گفت با فروش مواد مخدر و سیگارهای قاچاق می‌توانم پولدار شوم، تصمیم گرفتم من هم در این راه فعالیت کنم تا پولدار شوم. وی ادامه داد: سیگارهای قاچاق را یکی از دوستانم برایم از خارج از کشور می‌آورد و من هم آنها را با سود بالایی به مغازه‌دارها می‌فروختم.

وی که خودش اعتیاد شدیدی به تریاک دارد و بیشتر اوقات خانه‌اش را پاتوق دوستان افیونی خود می‌کرد، گفت: مواد مخدر را دوستم به من داده بود و من برایش می‌فروختم، از مقدار این موادها بی‌خبر بودم. محسن افیونی در حالی چنین ادعایی را مطرح کرد که ماموران پلیس در تحقیقات محلی پی بردند این مرد 3 زنه سال‌ها‌ست فروشنده مواد مخدر است و مشتریانش به صورت عمده از او مواد می‌خریدند.

 پس از اعتراف این قاچاقچی، تحقیقات پلیسی و قضایی در این پرونده آغاز شد تا همدستان احتمالی وی دستگیر شوند و راز اینکه این قاچاقچی سیگارهای قاچاق و مواد افیونی را چطور و از چه کسی تهیه می‌کرده است، افشا شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟