برگشت خوردن چك بهانه ربودن دختر 11 ساله

ماموران در نخستين اقدام، به پرس و جو از همسايه‌ها و کساني که در اين ميان، مرد ميانسالي مدعي شد سرنخ‌هايي درباره اين ماجرا دارد. مرد ميانسال تا حدودي مشخصات ظاهري خودروي مشکوک را در اختيار تيم تحقيق قرار داد و ماموران به بررسي همه خودروهايي پرداختند كه داراي اين مشخصات ظاهري بود. پليس ساعتي بعد به‌خودرويي رسيد که متعلق به فردي به نام «ناصر» بود.
کد خبر: ۱۶۵۱۵۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۲ 17 May 2011
|
4920 بازدید
قدس: 2 برادر براي پاس کردن يك چک برگشتي‌، دختر 11 ساله‌ای را ربودند تا نقشه اخاذي 200 ميليون توماني خود را اجرا کنند. آنها دختر 11 ساله یک خانواده اصفهاني را ربودند تا نقشه اخاذي 200 ميليون توماني خود را عملي کنند اما وقتي پليس را در يک قدمي خود ديدند، گروگانشان را رها کردند. ساعت 7 صبح شنبه گذشته، دختر 11 ساله مثل هر روز آماده شد تا به محض رسيدن سرويس، راهي مدرسه شود.

او در حال جمع کردن کيف و کتاب‌هايش بود که زنگ در به صدا درآمد. از پشت آيفون صداي مردي به گوش مي‌رسيد که مدعي بود به خاطر بيماري راننده سرويس مدرسه، او قرار است ساناز را به مدرسه برساند و دختر نوجوان هم بعد از خداحافظي از مادرش، از خانه خارج شد. يک ساعت بعد پدر ساناز تازه به محل کارش رفته بود که زنگ تلفن همراهش به صدا درآمد.

وقتي گوشي را برداشت صداي مردي را شنيد که مي‌گفت: «دخترت پيش ماست. اگر مي‌خواهي او را زنده ببيني بايد تا فردا 200 ميليون تومان پرداخت کني».

مرد که تصور مي‌کرد دوستانش قصد شوخي با او را دارند، گوشي را قطع کرد اما نيم‌ساعت بعد همسرش با او تماس گرفت و از تماس تهديدآميز فردي گفت که مدعي بود دخترشان را دزديده است. مرد جوان که حالا باورش شده بود اتفاق شومي براي دخترش افتاده، بلافاصله با مدرسه دخترش تماس گرفت و وقتي گفته شد دخترش هنوز به مدرسه نرفته، مطمئن شد حرف‌هاي آدم‌ربايان درست بوده. او که از اين ماجرا وحشت کرده بود، سراسيمه با پليس تماس گرفت و دقايقي بعد پرونده اين آدم‌ربايي روي ميز كارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي استان اصفهان قرار گرفت. تحقيقات درحالي ‌که تماس‌هاي تهديدآميز آدم‌ربايان ادامه داشت، شروع شد و يک تيم 5 نفره از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي اصفهان راهي محل زندگي دختر ربوده شده شدند.

تحقيقات براي يافتن سرنخ از آدم‌ربايان آغاز شد. ماموران در نخستين اقدام، به پرس و جو از همسايه‌ها و کساني که در اين ميان، مرد ميانسالي مدعي شد سرنخ‌هايي درباره اين ماجرا دارد. مرد ميانسال تا حدودي مشخصات ظاهري خودروي مشکوک را در اختيار تيم تحقيق قرار داد و ماموران به بررسي همه خودروهايي پرداختند كه داراي اين مشخصات ظاهري بود. پليس ساعتي بعد به‌خودرويي رسيد که متعلق به فردي به نام «ناصر» بود.

ناصر در يک عمليات ضربتي دستگير شد اما در بازجويي‌هاي اوليه ادعا کرد از ماجراي آدم‌ربايي خبر نداشته و خودروي وي نيز از يک روز پیش در اختيار دوستش به نام «حميد» بوده است.

ماموران با شناسايي مخفيگاه حميد، او را نيز دستگير کردند.

مرد جوان که وانمود مي‌کرد در آدم‌ربايي نقشي نداشته، وقتي از سوي دختربچه 11ساله شناسايي شد، لب به اعتراف گشود و گفت: مدتي قبل چک 11 ميليون توماني من و برادرم برگشت خورد و ما تصميم گرفتيم براي پاس كردن اين چك دست به آدم‌ربايي بزنيم. اما وقتي فهميديم که پليس در يک قدمي‌ ماست، گروگانمان را رها کرديم. سرهنگ «حسين‌زاده» رئيس ‌پليس آگاهي استان اصفهان، با اعلام اين مطلب اظهار داشت: بعد از اعترافات مرد جوان، برادر او نيز در يك عمليات پليسي ويژه دستگير شد و در بازجويي‌ها به ربودن دختربچه 11 ساله اعتراف کرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟