نوعروس را خواستگار قبلي ربود

زن صاحبخانه نيز حرف‌هايم را مبني بر ربوده‌ شدن از سوي مرد جوان نپذيرفت و مرا در خانه‌اش نگه داشت.خواستگار انتقامجو در تماس با خانواده‌ام تهديد كرد اگر يكروزه مقدمات طلاقم را فراهم نكنند، مرا مورد آزار و اذيت قرار مي‌دهد و آبروي خانواده‌ام را مي‌برد.
کد خبر: ۱۶۵۵۶۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۹ 19 May 2011
|
5569 بازدید
جام جم: خواستگار انتقامجو كه زن جواني را يك هفته پيش از عروسي‌‌اش ربوده و با انتقال به روستايي در لرستان، طلاهايش را دزديده بود، تحت تعقيب ماموران آگاهي شهرستان شهريار قرار گرفت.

اوايل هفته زن جواني با مراجعه به شعبه اول بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان ملارد از مردي به اتهام آدم‌ربايي و سرقت شكايت كرد.

شاكي در تشريح ماجرا گفت: چندي پيش مردي جوان كه به وي علاقه‌مند شده بودم، به خواستگاري‌ام آمد اما پاسخ خانواده‌ام منفي بود. از والدينم خواستم درباره وضعيت زندگي و كاري مرد مورد علاقه‌ام تحقيق كنند كه آنها بعد از يك هفته تحقيق گفتند مرد جوان بيكار است و وضعيت مالي مناسبي ندارد. با شنيدن اين حرف‌ها متوجه دروغ‌هاي جوان خواستگار شدم و درخواستش را نپذيرفتم تا اين‌كه چندي بعد با مردي عقد كردم.

شاكي ادامه داد:‌هفته آينده قرار بود جشن عروسي‌ام برگزار شود كه در دام خواستگار سابقم گرفتار شدم. جوان خواستگار با سد كردن راهم در خيابان، با كتك و تهديد چاقو مرا سوار خودرويش كرد و ربود.

زن جوان افزود: جوان انتقامجو مرا به خانه يكي از اقوامش در يكي از روستاهاي لرستان برد و به دروغ به صاحبخانه گفت من همسرش هستم.

وي ادامه داد: زن صاحبخانه نيز حرف‌هايم را مبني بر ربوده‌ شدن از سوي مرد جوان نپذيرفت و مرا در خانه‌اش نگه داشت.خواستگار انتقامجو در تماس با خانواده‌ام تهديد كرد اگر يكروزه مقدمات طلاقم را فراهم نكنند، مرا مورد آزار و اذيت قرار مي‌دهد و آبروي خانواده‌ام را مي‌برد.

زن جوان با اشاره به آزادي‌اش از دام مرد آدم‌ربا گفت: مرد آدم‌ربا در تماس بعدي با خانواده‌ام وقتي متوجه شد آنها از وي شكايت كرده‌اند، طلاهايم را سرقت كرد و مرا با خودرويش در يكي از محله‌هاي منطقه ملارد نزديك خانه‌مان رها ساخت .

تحقيق براي دستگيري خواستگار فراري ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟