زورگيري‌هاي شبانه يك زن

با اعترافات زن دستگير شده مشخص شد كه وي به مواد مخدر اعتياد دارد و براي تهيه هزينه مواد مخدر در نيمه‌هاي شب با پرسه زدن در خيابان‌ها خودروهايي را كه فاقد سرنشين بوده و راننده آن تنها است را شناسايي و سپس با ادعاي اينكه بيمار است و بايد سريعا به بيمارستان منتقل شود سوار خودرو شده و در يك فرصت مناسب به وسيله چاقوي بزرگي كه به همراه داشته راننده را تهديد و اموال قيمتي و وجوه نقد آنها را به سرقت مي‌برده است.
کد خبر: ۱۶۵۵۶۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶ 19 May 2011
|
5492 بازدید
قدس: زن جواني كه به مواد مخدر اعتياد داشت هنگام اخاذي و زورگير از يك راننده خودرو با هوشياري ماموران يگان امداد شهرستان ورامين استان تهران دستگير شد.

«سرهنگ مهدي يارندي» معاون اجتماعي استان تهران و البرز گفت: ماموران گشت يگان امداد شهرستان ورامين ساعت 2 بامداد در يكي از خيابان‌هاي اين شهرستان در حال گشت زني بودند كه متوجه حركات مشكوك يك دستگاه خودرو سواري مي‌شوند بنابراين اقدام به تعقيب خودرو كرده و پس از نزديك شدن به آن دستور ايست مي‌دهند اما راننده خودرو به فرمان ايست پليس توجه نكرده و با افزايش سرعت خود به سمت بيابان‌هاي اطراف متواري مي‌شود.

يارندي افزود: در يك عمليات تعقيب و گريز 20 دقيقه‌يي ماموران موفق مي‌شوند خودرو مذكور را به همراه يك نفر سرنشين خانم دستگير كنند.

معاون اجتماعي استان تهران و البرز با اشاره به اينكه پس از دستگيري 2 سرنشين خودرو مشخص شد كه زن داخل خودرو قصد داشته با تهديد چاقو اموال قيمتي و خودرو راننده را به سرقت ببرد افزود: با اعترافات زن دستگير شده مشخص شد كه وي به مواد مخدر اعتياد دارد و براي تهيه هزينه مواد مخدر در نيمه‌هاي شب با پرسه زدن در خيابان‌ها خودروهايي را كه فاقد سرنشين بوده و راننده آن تنها است را شناسايي و سپس با ادعاي اينكه بيمار است و بايد سريعا به بيمارستان منتقل شود سوار خودرو شده و در يك فرصت مناسب به وسيله چاقوي بزرگي كه به همراه داشته راننده را تهديد و اموال قيمتي و وجوه نقد آنها را به سرقت مي‌برده است.

سرهنگ يارندي اظهار داشت: در روز حادثه نيز زن اخاذ قصد داشته تا با تهديد چاقو اموال و خودروي راننده را به سرقت ببرد كه با مقاومت راننده مواجه مي‌شود و در همين حين ماموران يگان امداد با مشاهده حركت مارپيچ خودرو به آن مشكوك و خودرو را تحت تعقيب قرار مي‌دهند.

گفتني است، متهم دستگير شده كه داراي چندين فقره خفت‌گيري و اخاذي با روش مشابه و نزاع و درگيري با رانندگان است با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.
معاون اجتماعي استان تهران و البرز در هشدار به شهروندان توصيه كرد: رانندگان خودروهاي سواري از سوار كردن افراد مشكوك بويژه در نيمه‌هاي شب خودداري كنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟