فيلم موبایل، پليس را به قاتل رساند

کد خبر: ۱۶۹۰۹۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۳ 07 June 2011
|
6216 بازدید
تابناک اجتماعی: فيلمبرداري تلفني مرد عابر از جدال مرگبار سه پسر، كليد معماي جنايت خياباني را به پليس داد.

به گزارش خبرنگار ما، هفته گذشته كارآگاهان پليس آگاهي اسلامشهر از درگيري مرگبار سه پسر شرور در يكي از محله‌ها باخبر شدند.

مأموران پس از حضور در محل حادثه دريافتند ساعتي قبل سه پسر قمه به دست درگير شده و يكي از آنها به نام «آرش» بر اثر اصابت ضربه‌اي از پا درآمده است. شاهدان هم در تحقيقات پليسي گفتند: ضاربان دو تن بودند كه پس از مجروح كردن «آرش» سوار بر خودروي گرانقيمت گريختند.

در حالي كه تحقيقات براي شناسايي هويت عاملان جنايت ادامه داشت يكي از شاهدان ماجرا با مراجعه به پليس سرنخ اين ماجرا را به كارآگاهان داد. «شامگاه ديروز هنگام عبور از محل حادثه متوجه درگيري چند پسر جوان شدم.

بنابراين بلافاصله با تلفن همراهم از صحنه درگيري فيلمبرداري كردم. امروز وقتي متوجه قتل يكي از آنها شدم براي افشاي هويت قاتل به اداره آگاهي آمدم.» كارآگاهان پس از بازبيني فيلم و تحقيقات تخصصي هويت دو برادر به نام‌هاي «ابوالفضل» و «محمد» را شناسايي كرده و پاتوق‌هاي آنها را تحت نظر گرفتند. سرانجام متهمان كه پليس را سايه به سايه در تعقيب خود مي‌ديدند، با مراجعه به كارآگاهان خود را تسليم كردند.

«ابوالفضل» در بازجويي‌ها با اعتراف به قتل گفت: روز حادثه با «محمد» در خانه بوديم كه مقتول به او زنگ زد و براي پايان دادن به اختلاف‌هاي مالي‌شان با برادرم قرار گذاشت.

 به دليل اينكه احتمال مي‌دادم با هم درگير شوند همراه برادرم رفتم. در آنجا ميان «آرش» و برادرم درگيري لفظي رخ داد كه من هم از صندوق عقب قمه‌اي برداشته و «آرش» را زدم. دو برادر پس از تحقيقات با قرار قانوني روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟