محاكمه فوق‌العاده 3 فرزند شيطان

سيف‌الله و محمد در بازجويي‌هاي نخست منكر هرگونه جرمي شدند اما پس از روبرو شدن با شاكي‌ها لب به اعتراف گشوده و به سرقت تحت عنوان مامور اعتراف كردند. شاهرخ سردسته باند در بازجويي‌ها مدعي شد؛ به بهانه پرداخت يارانه يا مامور برق و آب به در خانه مي‌رفتيم و زنان تنها را شناسايي مي‌كرديم، سپس در يك فرصت مناسب از اين افراد سرقت مي‌كرديم.
کد خبر: ۱۶۹۵۵۰
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۹ 09 June 2011
|
4235 بازدید
ملت ما: پرونده سه مامور قلابي كه در جريان سرقت از 21 زن تعدادي از آنها را قرباني وسوسه شيطاني خود كرده بودند براي رسيدگي به دادگاه كيفري فرستاده شد. 

چندي قبل ماموران پليس ماهشهر در جريان سرقت‌هاي سه مرد كه با معرفي خود به عنوان ماموران ادارات دولتي به درخانه‌ها مراجعه و از زنان تنها سرقت مي‌كردند، قرار گرفتم.

يكي از مالباختگان در شكايتي به پليس مدعي شد: چندي قبل سه مرد كه خود را مامور اداره برق معرفي كرده بودند به در خانه مراجعه و با تهديد چاقو طلاهايم را با قيچي سرقت و از محل متواري شدند.

در حالي كه ماموران تحقيقات براي شناسايي متهمان آغاز كرده بودند، متوجه سرقت‌هاي مشابهي در خرمشهر و آبادان شدند، به همين خاطر تحقيقات گسترده‌يي در اين زمينه آغاز و با چهره نگاري از متهمان عكس اين افراد در اختيار گشت‌هاي پليس قرار گرفت.

در بررسي‌هاي تخصصي مشخص شد سارقان بيشترين سرقت را در محله سربندر انجام داده‌اند، به همين دليل گشت‌هاي نامحسوس در اين محله مستقر شدند.

تحقيقات براي دستگيري سارقان خشن ادامه داشت تا اينكه اواخر سال گذشته ماموران به سه مرد جوان مشكوك و آنها را زيرنظر مي‌گيرند. ماموران با بررسي بيشتر متوجه شدند اين افراد همان تبهكاران فراري هستند. در حالي كه متهمان قصد داشتند از زن تنهاي ديگري سرقت كنند، ماموران بلافاصله وارد عمل شده و اين افراد را دستگير كردند.

متهمان به نام‌هاي شاهرخ، سيف‌الله و محمد در بازجويي‌هاي نخست منكر هرگونه جرمي شدند اما پس از روبرو شدن با شاكي‌ها لب به اعتراف گشوده و به سرقت تحت عنوان مامور اعتراف كردند. شاهرخ سردسته باند در بازجويي‌ها مدعي شد؛ به بهانه پرداخت يارانه يا مامور برق و آب به در خانه مي‌رفتيم و زنان تنها را شناسايي مي‌كرديم، سپس در يك فرصت مناسب از اين افراد سرقت مي‌كرديم. با دستگيري متهمان 21زن، سارقان تبهكار را شناسايي و از آنها شكايت كردند.

در حالي كه تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت ماموران احتمال دادند متهمان مرتكب تجاوز به عنف شده باشند. به همين دليل تحقيقات از مردان تبهكار ادامه پيدا كرد و آنها در بازجويي تخصصي به چند فقره آزار و اذيت زنان اعتراف كردند.

با مشخص شدن اين موضوع تعدادي از قربانيان نيز از سوي پليس شناسايي شدند. با تكميل پرونده و با توجه به حساسيت ماجرا پرونده براي رسيدگي و صدور حكم به دادگاه كيفري استان خوزستان فرستاده شد تا متهمان به صورت ويژه محاكمه شوند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟