دو جنايت در پرونده مرد انتقام‌جو

متهم به قتل گفت: من و غلام با فردي به نام «عليرضا» دوست بوديم و چند سال پيش كه با «عليرضا» براي تفريح به بيرون شهر رفته بودم، او با كمك چند نفر از دوستانش قصد داشت به من تعرض كند ولي در برابرش مقاومت و فرار كردم. بعد از آن حادثه از عليرضا كينه به دل گرفتم.
کد خبر: ۱۷۰۳۷۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۷ 13 June 2011
|
4869 بازدید
شرق: مردي كه براي انتقام‌گيري دو نفر را به طرز فجيعي به قتل رسانده است، در بازجويي‌ها انگيزه‌اش را از اين جنايت‌ها فاش كرد. كارآگاهان پليس آگاهي كرمانشاه چند روز قبل در پي كشف جنازه مردي جوان در حوالي رودخانه «قره سو» به تحقيق در اين رابطه پرداختند.

جنازه مقتول كه جواني 24 ساله به نام غلام بود در حالي‌كه به دو نيم شده، در يك ساك مشكي رنگ جاسازي شده بود و آثار ضربات چاقو در سينه وي ديده مي‌شد.

در حالي‌كه تحقيقات براي شناسايي عامل يا عاملان اين جنايت ادامه داشت، فردي به پليس خبر داد مدتي پيش يكي از افراد شرور و سابقه‌دار شهر با همكاري چهار نفر از برادرانش، مرد جواني را به منزل خود برده و پس از ضرب و جرح شديد، وي را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌اند.

ماموران پس از دريافت اين خبر، متهم را بازداشت كردند و او قتل غلام را پذيرفت. متهم به قتل گفت: من و غلام با فردي به نام «عليرضا» دوست بوديم و چند سال پيش كه با «عليرضا» براي تفريح به بيرون شهر رفته بودم، او با كمك چند نفر از دوستانش قصد داشت به من تعرض كند ولي در برابرش مقاومت و فرار كردم. بعد از آن حادثه از عليرضا كينه به دل گرفتم.

متهم ادامه داد: طي اين مدت چند بار به غلام پيشنهاد دادم به بهانه‌اي عليرضا را به مكاني بياورد تا او را به قتل برسانم اما غلام از اين كار سر باز مي‌زد، به همين دليل از دست او عصباني شدم و روز حادثه پس از آنكه با چاقو چند ضربه به سينه او وارد كردم، با ضربات تيشه بدن او را دو قسمت كردم و در رودخانه انداختم. متهم در ادامه اعتراف كرد؛ عليرضا را نيز با همكاري يكي از دوستانش و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟