همجنس بازان مهمتر از کشتار زنان و کودکان؟!

سکوت مدعیان حقوق بشر، سازمان ها و نهادهایی که به خاطر مرگ یک دلفین یا پرنده وحشی گریبان پاره می کنند، به بوته فراموشی سپرده شد. بر صفحه شبکه های تلویزیونی فجیع ترین صحنه های مرگ کودکان، تنها برای چند ثانیه کوتاه نمایش داده می شود، ولی برای حقوق همجنس بازان ساعت ها میزگرد و گزارش و تفسیر و تحلیل پخش می شود.
کد خبر: ۱۷۲۴۴۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲ 22 June 2011
|
16790 بازدید
سرویس «تابناک» اجتماعی ـ اکنون این نکته روشن شده است که موضوع حقوق بشر، تنها حربه ای برای اعمال فشار کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکا برای حکومت هایی است که در برابر فشارهای آنها ایستاده اند و به هیچ عنوان حاضر نیستند، منافع ملی خود را به ازای مطامع جهانخواران قربانی کنند.

هر جا که منافع غرب ایجاب کند، مسأله حقوق بشر به عنوان موضوعی برای پیشبرد اهداف جهانخوارانه دستاویز شبکه رسانه های استکباری می شود و آنها با تمام توان در شیپورهای تیلیغاتی می دمند و در مقابل، هر زمان که ضروری تشخیص دهند، از کنار بزرگترین فجایع انسانی بی سرو صدا می گذرند و خم به ابرو نمی آورند.

تاریخ در سینه خود شواهد بسیاری دارد که یاد کردن از آنها در این فرصت نمی گنجد.

جدیدترین جنایات استکباری و در رأس آنها، امریکا در پاکستان، افغانستان و در چند شب گذشته و ماه های اخیر در لیبی دیده شده، بمباران کور مناطق غیر نظامی توسط جنگنده های ناتو و یا هواپیماهای بی سرنشین آمریکایی که به قطع رشته حیات زنان و کودکان بی گناه و افراد غیر مسلح منجر شد.

سکوت مدعیان حقوق بشر، سازمان ها و نهادهایی که به خاطر مرگ یک دلفین یا پرنده وحشی، گریبان پاره می کنند، به بوته فراموشی سپرده شد!

بر صفحه شبکه های تلویزیونی، فجیع ترین صحنه های مرگ کودکان تنها برای چند ثانیه کوتاه نمایش داده می شود، ولی برای حقوق همجنس بازان ساعت ها میزگرد و گزارش و تفسیر و تحلیل پخش می شود.

موضوع ختنه زنان در چند روستا دستاویز مستندسازان و گزارشگران غربی قرار می گیرد، ولی هیچ کس از زنان و کودکانی که در بمبارن های کور آمریکا و ناتو کشته می شوند، یادی نمی کند و موضوع دست بالا با یک معذرت خواهی و یا انتشار اطلاعیه ای، مبنی بر وقوع پایان یافته تلقی می شود.

تا امروز صدها غیر نظامی افغانی، پاکستانی، عراقی، لیبیایی و... بر اثر بمباران های آمریکا و ناتو کشته شده اند؛ اما نتیجه اعتراض های دولت های محلی و یا سازمان های مردم نهاد برای رسیدگی بی نتیجه بوده و به تازگی نیز با وقاحت تمام، طلبکاری کرده و با نام اینکه از غیرنظامیان توسط دولت ها به عنوان سپر انسانی استفاده می شود، بی شرمانه تعدی به حقوق مردم بی گناه را توجیه می کنند؛ زهی وقاحت که نمونه آن را تنها در قاموس جهانخواران می توان یافت.

نمونه بی شرمانه ترین جنایت حقوق بشری را می توان در کشتار مردم بی گناه بحرین دید که حمایت از دو رژیم جنایتکار ضد مردمی مورد حمایت آمریکا به عنوان محور سیاست خاورمیانه ای آمریکا قرار داشته، در حالی که رسانه های غرب، نوک پیکان حملات خود را به سوی دولت مردمی سوریه نشانه رفته و با بزرگ نمایی تحولات این کشور با اتکا به حربه حقوق بشر تلاش در پیشبرد سیاست های خود و اعمال فشار بر لبنان، حزب الله و ایران داشتند.

تحولات اخیر در خاورمیانه و افشای ماهیت ریاکارانه سیاست های حقوق بشری غرب می تواند فرصتی برای کشورهای مستقل باشد تا این حربه را از دست سران کاخ سفید خارج کنند.

کشورهای غیرمتعهد چنانچه بتوانند با تعامل گسترده به افشای اهداف پلید آمریکا بپردازند، این هدف دست یافتنی است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟