بحرین دست به دامان ایران شد

کد خبر: ۱۷۲۴۶۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۸ 22 June 2011
|
28767 بازدید
ارتش اشغالگر سعودی که بیش از 3 ماه است در بحرین به سر می برد نیز در طول این مدت پا به پای نیروهای وابسته به رژیم آل خلیفه به سرکوب قیام کنندگان پرداخته لذا به اذعان کارشناسان مسائل سیاسی، دست های ارتش عربستان نیز به خون مردم بحرین آغشته است.

به گزارش شیعه آنلاین، یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت: فرستاده ویژه ملک "حمد بن عیسی آل خلیفه" پادشاه بحرین چند روز پیش به طور محرمانه به ایران سفر کرده و با مقامات ارشد نظام دیدار و گفتگویی انجام داد.

این منبع آگاه بدون اشاره به مضمون کامل گفتگوهای انجام شده میان فرستاده ویژه پادشاه بحرین با مقامات ارشد کشورمان، در ادامه افزود: فرستاده "حمد بن عیسی" از مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران خواست تا برای رهایی کشور بحرین از دست اشغالگران سعودی راهکاری ارائه دهند. او از مقامات کشورمان خواست که وارد عمل شده و به بحرین کمک کنند تا از وضعیت جاری رهایی یابد.

این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، همچنین گفت: در مقابل درخواست فرستاده ویژه پادشاه بحرین به ایران، مقامات ارشد نظام راهکاری بسیار مناسب ارائه دادند و آن عبارت بود از اینکه "رژیم بحرین به مردم اجازه دهد به طور آزادانه به تظاهرات و اعتراضات خود ادامه دهند زیرا بدون شک در آن حالت اولا صدای آنان به گوش جهانیان می رسد و دوما افکار عمومی جهان چنان فشاری به رژیم عربستان سعودی خواهد آورد که این رژیم ناگزیر نیروهای خود را از بحرین خارج خواهد کرد.

قابل ذکر است انقلاب بحرین موسوم به انقلاب 14 فوریه بیش از چهار ماه است که ادامه دارد و در طول این مدت هزاران بحرینی به شهادت رسیده و یا زخمی شده اند. تعداد زیادی نیز در این مدت بازداشت شده اند. ارتش اشغالگر سعودی که بیش از 3 ماه است در بحرین به سر می برد نیز در طول این مدت پا به پای نیروهای وابسته به رژیم آل خلیفه به سرکوب قیام کنندگان پرداخته لذا به اذعان کارشناسان مسائل سیاسی، دست های ارتش عربستان نیز به خون مردم بحرین آغشته است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟