شليك پاياني آدم‌رباها به مرد گروگان

پس از انتقال مرد جوان مقابل يك چاه قديمي حوالي روستاي مسگران ابتدا كتكش زده و بعد با سلاحي كه همراه داشتم، به او شليك كردم.
کد خبر: ۱۷۲۹۱۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۳ 25 June 2011
|
3903 بازدید
جام‌جم: 2 مرد و يك زن كه با ربودن مردي جوان، او را كشته و جسدش را درون چاه روستاي مسگران مشهد انداخته بودند، دستگير و به جرمشان اعتراف كردند.

هفته گذشته زني با حضور در پليس آگاهي مشهد از گم شدن پسر 30 ساله‌اش خبر داد و براي يافتن او تقاضاي كمك كرد.

در تحقيق از شاكي معلوم شد 2 مرد و يك زن كه سرنشينان يك خودروي سواري بوده‌اند، مقابل خانه‌شان آمده و پس از گفت‌وگو با فرزندش، او را با خود برده‌اند. پس از اين ملاقات، مرد جوان ديگر به خانه بازنگشته است.

با به دست آمدن اين اطلاعات، 2 مرد و يك زن جوان به عنوان تنها مظنونين پرونده تحت تعقيب قرار گرفتند و مشخصات خودروي آنها در اختيار گشت‌هاي انتظامي قرار گرفت تا اين‌كه چند روز پيش ماموران هنگام گشتزني، خودروي تحت تعقيب پليس را كه مقابل بوستاني متوقف شده بود، شناسايي و راننده آن را دستگير كردند.

متهم هنگام بازجويي در مركز پليس گفت: اشتباه دستگير شده‌ام. جوان گمشده را نمي‌شناسم و از سرنوشت وي بي‌اطلاع هستم. اما در پي تناقض‌گويي‌هاي متهم، ماموران با احضار مادر جوان گمشده از او خواستند در مواجهه حضوري با متهم قرار گيرد. زن شاكي به محض ديدن متهم، او را شناخت و گفت: متهم همان مردي است كه آخرين بار با پسرم ملاقات كرد. با مشخص شدن اين موضوع، روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد.

اعتراف به جنايت و آدم‌ربايي

مرد متهم به پليس گفت: از چندي پيش با مرد گمشده آشنا بودم. او پس از مدتي به بدگويي از من ميان دوستانمان پرداخت و همان جا بود كه متوجه شدم او نيت بدي نسبت به خانواده‌ام دارد. بنابراين ماجرا را با همسرم و يكي از دوستانم در ميان گذاشته و تصميم به قتل وي گرفتيم.

متهم اضافه كرد: براي اجراي نقشه‌مان همراه 2همدستم مقابل خانه شاكي رفته و با فريب، وي را سوار خودرو كرديم. متهم افزود: در ميانه راه، او متوجه قصد ما شد و تلاش ‌كرد تا با باز كردن در فرار كند كه موفق نشد.

ردپاي يك زن و مرد در پرونده قتل

متهم اضافه كرد: پس از انتقال مرد جوان مقابل يك چاه قديمي حوالي روستاي مسگران ابتدا كتكش زده و بعد با سلاحي كه همراه داشتم، به او شليك كردم. متهم به قتل اضافه كرد: در پي اين جنايت جسد مرد جوان را كشان‌كشان به درون چاه انداختيم و با سوار شدن به خودرو محل را ترك كرديم و روز بعد 3 نفري به محل حادثه بازگشتيم. براي اين‌كه مردم روستا جسد را پيدا نكنند، روي آن اسيد پاشيديم تا اثري از جنازه باقي نماند. در پي اظهارات متهم، 2همدست فراري‌اش تحت تعقيب قرار گرفتند و در خانه‌اي در جنوب شهر شناسايي و دستگير شدند. متهمان در بازجويي به پليس گفتند، در ربودن و قتل مرد جوان با متهم همكاري كرده‌اند. به اين ترتيب، متهمان همراه ماموران آتش‌نشاني براي كشف جسد عازم محل حادثه شدند و پس از ساعت‌ها تلاش، بقاياي جسد را از عمق 10 متري چاه بيرون آوردند.

با هماهنگي قضايي جسد به پزشكي قانوني منتقل شد و متهمان با قرار قانوني از سوي قاضي علي‌اكبر صفائيان، بازپرس ويژه قتل دادسراي مشهد روانه بازداشتگاه پليس شدند. تحقيقات تكميلي از آنها براي افشاي ساير جرايم ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟