انتشار بلوتوث سياه پس از اخاذي ناكام

پس از طي مسافتي از من خواستند آنها را به صورت دربست به باغي در حاشيه شهر ببرم. اما پس از رسيدن به باغ آنها با همدستي سه مرد ديگر و با تهديد قمه پول و مداركم را سرقت كردند.
کد خبر: ۱۷۳۴۱۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۸ 27 June 2011
|
5927 بازدید
ایران: عاملان تهيه و انتشار بلوتوث سياه در شهرستان مرند با گذشت يك‌سال از ربوده شدن مرد راننده با رديابي‌هاي پليسي‌ دستگير شدند.

 چندي قبل همزمان با انتشار فيلم سياه در شهرستان مرند آذربايجان شرقي تيمي از مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي تحقيقات ويژه در اين‌باره را آغاز كردند. بررسي فيلم نشان مي‌داد، افراد ناشناس با تهديد قمه مردي را در يك باغ مورد آزار و اذيت قرار داده و از جنايت شيطاني فيلمبرداري كرده‌اند.

مأموران پس از تجسس‌هاي گسترده قرباني اين ماجرا را شناسايي كرده و او را براي تحقيقات به پليس امنيت فراخواندند. وي ابتدا مدعي شد قرباني ماجرا نيست. اما وقتي پي برد پليس متوجه تناقض‌گويي‌‌هايش شده لب به سخن گشود و گفت: حدود يك سال قبل زن و مردي را به عنوان مسافر سوار كردم.

پس از طي مسافتي از من خواستند آنها را به صورت دربست به باغي در حاشيه شهر ببرم. اما پس از رسيدن به باغ آنها با همدستي سه مرد ديگر و با تهديد قمه پول و مداركم را سرقت كردند.

بعد هم به آزار و اذيتم پرداخته و تهديد كردند چنانچه شكايت كنم فيلم را در شهر پخش خواهند كرد و مرا به قتل مي‌رسانند. در اين مدت به خاطر حفظ آبروي خانوادگي و ترس از عواقب تهديد تبهكاران شكايتي نكردم. تا اين‌كه يك ماه قبل يكي از تبهكاران در تماس تلفني از من پول خواست اما وقتي مقاومت كردم فيلم را در شهر پخش كردند.

بدين‌ترتيب مأموران با كمك شاكي تجسس‌هاي گسترده‌ را براي شناسايي متهمان در دستور كار قرار داده و در جريان عمليات ويژه اطلاعاتي چهار مرد و يك زن را در اين‌باره دستگير كردند. متهمان نيز در تحقيقات به جرم‌شان اعتراف كردند. تبهكاران پس از بازجويي‌ با قرار قانوني روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟