اختلافات ملكي علت قتل برادر

با توجه به اينكه قاتل پس از وقوع قتل از صحنه جرم متواري شده بود با تشكيل چند تيم ويژه از كارآگاهان نهايتا پس از گذشت 10روز مخفيگاه متهم شناسايي و ماموران با هماهنگي مقام قضايي به محل مورد نظر اعزام شدند.
کد خبر: ۱۷۸۶۸۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۴ 23 July 2011
|
3847 بازدید
تهران امروز: فردي كه به خاطر اختلافات ملكي برادرخود را به قتل رسانده بود توسط ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان تيران و كرون دريك عمليات غافلگيرانه شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ «رضا عرب عامري» فرمانده انتظامي شهرستان تيران وكرون با اعلام اين مطلب اظهارداشت:در پي وقوع يك فقره قتل در يكي از مناطق شهرستان دستگيري عامل يا عاملان اين قتل در دستور كار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود:با بررسي‌هاي انجام شده در صحنه جرم و تحقيقات صورت گرفته سرنخ‌هايي از قاتل كه برادر مقتول بود بدست آمد و دستگيري وي در دستور كار ماموران آگاهي اين فرماندهي قر ار گرفت.

اين مقام مسئول تصريح كرد: با توجه به اينكه قاتل پس از وقوع قتل از صحنه جرم متواري شده بود با تشكيل چند تيم ويژه از كارآگاهان نهايتا پس از گذشت 10روز مخفيگاه متهم شناسايي و ماموران با هماهنگي مقام قضايي به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان گفت:متهم در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و پس از انتقال به آگاهي به قتل برادر خود با انگيزه اختلافات ملكي اقرار كرد.

سرهنگ «عرب عامري» در پايان خاطرنشان كرد: متهم به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

همچنين برابر گزارشي ديگر فردي كه اقدام به سرقت از صندوق صدقات سطح شهر مي‌كرد در حين سرقت توسط ماموران پليس آگاهي استان اصفهان دستگير و به 40فقره سرقت اقرار كرد.

سرهنگ «حسين حسين‌زاده» رئيس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار داشت:ماموران پليس آگاهي استان هنگام گشت زني در سطح حوزه استحفاظي خود فردي را كه مشغول باز كردن يكي از صندوق‌هاي صدقات بود،دستگير كردند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟