اعتراض صهیونیست ها به وزارت خارجه آلمان؛

چرا علی اصغر سلطانیه را دعوت کرده اید؟!

از سویی، تحلیلگران و رسانه های صهیونیستی، گزارش هایی را منتشر کرده اند که نشان دهند، تخفیف هایی که آلمان برای فروش این زیردریایی ها در گذشته و حال انجام داده در واقع خسارتی است که این کشور به دلیل داشتن رابطه تجاری با ایران به رژیم اسرائیل پرداخت می کند...
کد خبر: ۱۷۹۱۲۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۸ 24 July 2011
|
11056 بازدید
|
۸
سرویس بین الملل ـ صهیونیست ها دعوت وزارت خارجه آلمان از علی اصغر سلطانیه، نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی را برای سخنرانی در محل وزارت خارجه آلمان به باد انتقاد گرفته اند.

به گزارش «تابناک»، وزارت خارجه آلمان، علاوه بر «سلطانیه»، «شیخ عطار» سفیر ایران در آلمان را نیز برای سخنرانی دعوت کرده است که این موضوع نیز با واکنش تند رسانه های صهیونیستی روبه رو شده و آنان بر این باورند، به جای دعوت از شیخ عطار باید وی را برای توضیحات به وزارت خارجه فرامی خواندند!

بنا بر این گزارش، رسانه های صهیونیستی به این اعتراض کرده اند که چرا آلمان در حالی که ایران مورد تحریم سازمان ملل متحد است، می خواهد روابط تجاری خود را با این کشور برگرداند. این در حالی است که روز گذشته، وزیر خارجه کشورمان با مقامات آلمانی گفت وگوهایی را داشته و همچنین اعلام کرده که مناسبات ایران و اروپا در حال احیا شدن است.
 
انتشار این گزارش در حالی است که آلمان متعهد شده، شش فروند زیردریایی «دلفین» را که مجهز به حمل سلاح هسته ای است، با تخفیفی که مبلغ آن بالغ بر 135 میلیون دلار ارزیابی می شود، در اختیار رژیم اسرائیل گذارد.

از سویی، تحلیلگران و رسانه های صهیونیستی، گزارش هایی را منتشر کرده اند که نشان دهند، تخفیف هایی که آلمان برای فروش این زیردریایی ها در گذشته و حال انجام داده، در واقع خسارتی است که این کشور به دلیل داشتن رابطه تجاری با ایران به رژیم اسرائیل پرداخت می کند؛ موضوعی که سخنگوی وزارت امور اقتصادی آلمان آن را تأیید نکرده و وجود چنین معامله ای را تکذیب کرده است.

گفتنی است، عادت رژیم صهیونیستی به دریافت غرامت از فردای جنگ دوم جهانی آغاز شده و آنان در هر فرصتی به بهانه هولوکاست، گاه میلیاردها دلار از کشورهای گوناگون دریافت می کنند، به گونه ای که کشور سوئیس ـ که معمولا به عنوان کشوری غیر سیاسی مطرح است ـ تاکنون میلیاردها دلار به عنوان خسارت به بهانه یهودی آزاری به رژیم صهیونیستی پرداخت کرده و اتفاقا در برخی از کشورهای اروپایی، صندوق های اعتباری نیز برای دریافت مبالغ این خسارت ها تدارک دیده شده است و امروز تنها کشورهای انگشت شماری در اروپا وجود دارند که به رژیم صهیونیستی غرامت پرداخت نکرده باشد.

گویا تلاش آلمان برای احیای رابطه با ایران، باعث شده حساسیت دوباره صهیونیست ها شده و آنان تلاش می کنند، پرداخت غرامت درباره هولوکاست را به مباحث دیگر نیز تعمیم دهند تا از مزایای آن در دیگر کشورها نیز استفاده کنند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
آلمان خودش یه کشور بزرگ اروپاییه پارلمان داره صاحب نظر داره کارشناس داره می فهمه چه کاری بکنه چه کاری نکنه. این چه ربطی به اسرائیل داره؟
یعنی هرکی خواست با کسی دیدار داشته باشه باید از عالیجناب اسرائیل اجازه بگیره؟ اینا دیگه کی هستن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
می تونند پول زور میگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
این گزارش سرتاسر مشکوک و هدف دار به احتمال زیاد سلطانیه را در هدف البته مثبت مثل آقای سفیر سابق مان دبی قرار داده است که بعدا معلوم شد کاملا سبزی و بند باز بوده ... خدا بخیر کند سلطانیه ....
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟