تباني با مرد افغان براي قتل پدر

پدرم چاقويي را از جيبش بيرون آورد تا با ما مقابله كند كه چاقو را از وي گرفته و چند ضربه به او زدم كه روي زمين افتاد. در جريان درگيري ضربه چاقو سبب قطع يكي از انگشتانم شد. همدستم چاقو را برداشت و ضربه‌هايي به پدرم زد و سراسيمه از محل فرار كرديم.
کد خبر: ۱۷۹۷۴۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۷ 27 July 2011
|
7776 بازدید
جام جم: مرد جوان در پي اختلاف با پدرش، نقشه قتل او را طراحي كرد و با كمك يك مرد افغان در انديشه شهريار مرتكب جنايت شد.

متهم قرار بود به مرد افغان بابت قتل پدرش، 5/1ميليون تومان پرداخت كند. به گزارش «جام‌جم»، شامگاه دوشنبه20تير، مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهريار تماس گرفت و از زخمي شدن مرد ميانسالي در منطقه انديشه خبر داد.

با اين تماس، ماموران با حضور در محل حادثه و ديدن مرد زخمي وي را به بيمارستان منتقل كردند و از 2 شاهد حادثه خواستند تا براي تحقيقات در كلانتري انديشه حضور يابند. با تحقيق از شاهدان حادثه معلوم شد آنها هنگام عبور از خيابان 2 مرد غريبه را ديده‌اند كه با حمله به مرد ميانسال با چاقو وي را زخمي كرده و هنگامي كه براي نجات وي اقدام كرده‌اند، مردان چاقو به دست با سوار شدن به يك موتورسيكلت از محل فرار كرده‌اند.با اطلاعات به دست آمده از شاكيان، تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت تا اين‌كه ماموران با حضور در بيمارستان متوجه شدند مرد ميانسال بر اثر شدت خونريزي جان باخته است.

با تشكيل پرونده قضايي، جسد مرد ميانسال با دستور قضايي بازپرس اصغري‌زاويه، كشيك ويژه قتل دادسراي شهريار به پزشكي قانوني منتقل و تحقيقات براي مشخص شدن هويت مقتول و دستگيري عاملان حادثه آغاز شد.

در مرحله بعدي تحقيقات معلوم شد يك جوان زخمي با حضور در مركز پليس از ربوده شدن پدرش خبر داده است.

پسر جوان: اوباش مرا زخمي كردندو پدرم را ربودند

ماموران در تحقيق از اين مرد متوجه شدند، شب حادثه با پدرش به خانه‌شان در شهريار باز مي‌گشته‌اند كه يك خودروي پژو مقابل آنها متوقف شده و 2 سرنشين آن كه از اراذل و اوباش محله بوده‌اند، با پياده شدن از خودرو به آنها حمله كرده و پس از زخمي كردن مرد جوان و قطع يكي از انگشتان وي، پدرش را با خود برده‌اند و از سرنوشت وي بي‌خبر است.

ماموران با اطلاعات به دست آمده از مرد زخمي، متوجه شدند مشخصات مرد ربوده شده با مقتول مطابقت دارد.

با تاييد هويت مقتول، ماموران با اطلاعات به دست آمده از 2 مهاجم فراري به چهره‌نگاري رايانه‌اي از آنها پرداختند و در ادامه معلوم شد تصاوير متعلق به 2 شرور سابقه‌دار است.

به اين ترتيب رسيدگي به اين پرونده وارد مرحله جديدي شد تا اين‌كه ماموران متوجه شدند 2 شرور مظنون شب حادثه در شهر ديگري بوده‌اند و نقشي در آن نداشته‌اند.

ماموران كه احتمال مي‌دادند پسر مرد مقتول در مرگ پدرش نقش داشته باشد، به تحقيق از همسايه‌ها پرداختند و معلوم شد مرد جوان و مادرش با پدرشان (مقتول) اختلاف داشته و بارها صداي مشاجره و دعواي آنها را شنيده‌اند. در مرحله بعدي پسر مقتول به عنوان تنها مظنون پرونده با دستور قضايي بازداشت شد. با تحقيق از اين جوان وي 2 روز پيش راز جنايت را فاش كرد.

وعده 5/1 ميليون توماني براي جنايت

متهم به پليس گفت: پدر و مادرم با هم اختلاف داشتند. او من و مادرم را مدام كتك مي‌زد. در پي رفتارهاي پدرم از او بدم مي‌آمد و درصدد انتقام بودم. بنابراين در مرحله اول اعتماد پدرم را جلب كردم و يك هفته پيش از ماجرا به سراغ دوست افغاني‌ام رفته و از وي خواستم در قبال دريافت 5/1 ميليون تومان به من كمك كند تا نقشه قتل پدرم را عملي كنم.

وي افزود: طبق توافق قبلي در شب حادثه پدرم را به بهانه ديدن يك قطعه زمين و ملاقات با فروشنده به حومه انديشه كشاندم، در آنجا همدستم انتظار ما را مي‌كشيد. به محض ديدن وي، دعواهاي ساختگي‌مان شروع شد و بعد من با پدرم درگير شدم.

وي اضافه كرد: پدرم چاقويي را از جيبش بيرون آورد تا با ما مقابله كند كه چاقو را از وي گرفته و چند ضربه به او زدم كه روي زمين افتاد. در جريان درگيري ضربه چاقو سبب قطع يكي از انگشتانم شد. همدستم چاقو را برداشت و ضربه‌هايي به پدرم زد و سراسيمه از محل فرار كرديم.

متهم گفت: براي اين‌كه ماموران به من ظنين نشوند، ‌به كلانتري رفته و ادعا كردم از سوي مهاجمان اوباش زخمي و پدرم ربوده شده است. پدرم بي‌گناه بود و خون او دامن مرا گرفت. در پي اعتراف مرد پدركش، همدست فراري‌اش نيز دستگير شد و در بازجويي پليسي به همدستي با وي اعتراف كرد. بنابر اين گزارش، متهمان با قرار قانوني از سوي بازپرس اصغري‌زاويه، رئيس شعبه هفتم دادسراي شهريار روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟