توطئه قتل پدر بدرفتار

پدرم چندين سال بود كه رفتار خوبي با من نداشت و مثل غريبه‌ها با من رفتار مي‌كرد و بعضي وقت‌ها نيز سر كوچك‌ترين اختلاف با فحاشي من را از خانه بيرون مي‌كرد برايش مهم نبود كه من شب را چگونه و كجا سر كنم به همين خاطر از دست اذيت‌ها و رفتارهاي خشن او به تنگ آمدم و نقشه قتلش را به كمك يكي از دوستانم به نام جلال طراحي كردم.
کد خبر: ۱۸۱۴۳۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۱ 04 August 2011
|
4344 بازدید
قدس: فرزندي كه در برابر بدرفتاري‌ها و فحاشي‌هاي پدرش آستانه تحمل خود را از دست داده بود نقشه قتل پدر خود را طراحي و به كمك دوست خود آن را عملي كرد.

سرهنگ «مهدي يارندي» معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان تهران و البرز گفت: در تماس تلفني با مركز فوريت‌هاي پليسي 011 مبني بر به قتل رسيدن فردي ناشناس در منطقه انديشه شهريار بلافاصله اكيپي از ماموران دايره جنايي پليس آگاهي به محل حادثه اعزام و موضوع را تحت بررسي قرار دادند.

وي در ادامه افزود: با حضور ماموران در محل قتل مشخص شد كه فردي حدودا 54 ساله توسط فرد يا افرادي ناشناس به قتل رسيده است و ضاربان نيز پس از ارتكاب به قتل متواري شده‌اند بنابراين شناسايي هويت مقتول و قاتلان در دستور كار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ يارندي تصريح كرد: با انجام تحقيقات و بررسي مدارك همراه مقتول هويت وي به نام «ح. ن» شناسايي و خانواده او در جريان قتل قرار دادند.

يارندي افزود: پس از آن‌كه همسر و فرزند مقتول در پليس آگاهي حضور مي‌يابند ماموران متوجه تناقض‌گويي‌هاي فرزند مقتول مي‌شوند به نوعي كه او قصد انحراف مسير پرونده را داشت بنابراين با دستور قضايي نامبرده بازداشت و تحت بازجويي‌هاي فني پليس قرار گرفت تا اين‌كه لب به اعتراف گشود و قتل پدر خود را با همدستي دوستش به گردن گرفت.

قاتل دستگير شده در بازجويي‌هاي پليسي علت و انگيزه خود از قتل پدرش را اين‌گونه تشريح كرد: پدرم چندين سال بود كه رفتار خوبي با من نداشت و مثل غريبه‌ها با من رفتار مي‌كرد و بعضي وقت‌ها نيز سر كوچك‌ترين اختلاف با فحاشي من را از خانه بيرون مي‌كرد برايش مهم نبود كه من شب را چگونه و كجا سر كنم به همين خاطر از دست اذيت‌ها و رفتارهاي خشن او به تنگ آمدم و نقشه قتلش را به كمك يكي از دوستانم به نام جلال طراحي كردم.

متهم ادامه داد: روز حادثه پدرم را به بهانه خريد زمين در انديشه شهريار به محل وقوع قتل به جاي خلوت و بدون رفت و آمد كشاندم و سپس با كمك جلال با ضربات چاقو و ميله آهني او را به قتل رسانده و متواري شدم.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟