5 گروگانگير محيط‌بان كردستاني دستگير شدند

در پي اعلام نيروي انتظامي شهرستان قروه مبني بر اين كه يكي از محيط‌بانان آن شهرستان پس از درگيري با عده‌اي از شكارچيان غيرمجاز در ارتفاعات مشترك 2 شهرستان، از سوي آنان به گروگان گرفته شده است، بلافاصله طرح مهار توسط نيروي انتظامي سنقر اجرا و تلاش براي دستگيري عاملان گروگانگيري آغاز شد.
کد خبر: ۱۸۴۸۰۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۳ 20 August 2011
|
3180 بازدید
جام جم: فرمانده انتظامي شهرستان سنقر در استان كرمانشاه، از دستگيري 5 عامل گروگانگيري يكي از محيط‌بانان شهرستان قروه در استان كردستان خبر داد.

سرهنگ فتاحي، گفت: در پي اعلام نيروي انتظامي شهرستان قروه مبني بر اين كه يكي از محيط‌بانان آن شهرستان پس از درگيري با عده‌اي از شكارچيان غيرمجاز در ارتفاعات مشترك 2 شهرستان، از سوي آنان به گروگان گرفته شده است، بلافاصله طرح مهار توسط نيروي انتظامي سنقر اجرا و تلاش براي دستگيري عاملان گروگانگيري آغاز شد.

فتاحي ادامه داد: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، 9 اكيپ از ماموران انتظامي شهرستان سنقر به ارتفاعات «بدر و پريشان» كه مرز و محل اتصال 2 شهرستان قروه و سنقر است اعزام و پس از ساعت‌ها عمليات 5 گروگانگير مسلح را دستگير كردند. فرمانده انتظامي شهرستان سنقر تصريح كرد: 2 قبضه سلاح كلاشينكف به همراه 80 تير مربوطه و نيز 23 تير سلاح شكاري از متهمان كشف و ضبط شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟