همدستي 2 برادر براي قتل عروس خانواده

در همين موقع من و همسرم با هم دعوا كرديم. ابتدا با مشت ضربه‌اي به سرش زدم و بعد برادرم كمربند را به دور گردن همسرم انداخت و او را خفه كرد. با اطمينان از مرگ همسرم جسد را درون چاه مزرعه انداخته و با برداشت ساك پول متواري شديم.
کد خبر: ۱۸۹۴۷۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۶ 10 September 2011
|
5841 بازدید
جام جم: مردي در پي اختلاف با همسرش وقتي پي برد او قصد دريافت مهريه‌اش و طلاق گرفتن دارد با همدستي برادرش او را به قتل رساند.

رسيدگي به اين پرونده عصر19فروردين امسال در پي تماس مردمي مبني بر كشف جسد زن جواني در منطقه رضي‌آباد در حوالي شهريار در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

كارآگاهان جنايي با حضور در محل حادثه و مشاهده جسد زن جوان درون چاه مزرعه موضوع را به بازپرس كشيك ويژه قتل دادسراي عمومي و انقلاب شهريار اطلاع دادند كه با هماهنگي قضايي و با كمك ماموران آتش‌نشاني جسد از درون چاه خارج و به پزشكي قانوني انتقال يافت. در بررسي محل حادثه نيز مدركي كه هويت مقتول را نشان دهد، به دست نيامد. با تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط، كارشناسان پزشكي قانوني نظر دادند، زن جوان 2 روز پيش به قتل رسيده است.

در حالي كه تحقيق در اين زمينه آغاز شده بود يك هفته بعد از كشف جسد، مردي به پليس آگاهي مراجعه كرد و گم‌شدن همسر جوانش را خبر داد.

شاكي به پليس گفت: من و همسرم ساكن يكي از شهرهاي غربي كشور هستيم. چندي پيش من براي كار به تهران مي‌آمدم و هر ماه براي او پول مي‌فرستادم. مرد جوان افزود: روز 17 فروردين 21 ميليون تومان پول موجود در حساب بانكي‌ام را برداشت كرده و در كيف همسرم گذاشتم و هر دو به تهران سفر كرديم. روز بعد در پايانه غربي تهران منتظر يكي از دوستان قديمي بودم تا پس از خداحافظي با او همراه همسرم به شهر شيراز نزد خانواده‌اش برويم.

وي ادامه داد: هرچه منتظر مانديم، خبري از دوستم نشد. بنابراين از همسرم خواستم در پايانه بماند تا من به گيشه فروش بليت بروم. 20 دقيقه بعد وقتي برگشتم، خبري از همسرم و ساك پول نبود. در پايانه مسافربري به جستجو پرداختم ولي او را پيدا نكردم تا اين كه از طريق پليس مطلع شدم جسد زني را در شهريار پيدا كرده‌اند.

درپي اظهارات اين مرد، وي باحضور در پزشكي قانوني، جسد همسرش را شناسايي كرد.

همسر مقتول: همسرم قرباني سرقت پول شده است

با مشخص شدن هويت مقتول، ماموران به تحقيق دوباره از شوهر وي پرداختند كه او مدعي شد، با خانواده و اقوامش اختلاف نداشته و احتمال مي‌دهد همسر جوانش قرباني سرقت 21 ميليون تومان پولي كه به همراه داشته، شده است.

مرد جوان به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت و تحقيقات از وي ادامه پيدا كرد تا عاقبت پس از گذشت 5 ماه از وقوع حادثه، شوهر مقتول 2 روز پيش به قتل همسرش با همدستي برادرش اعتراف كرد.

اعتراف به قتل همسر

مرد متهم به قتل به پليس گفت: با همسرم اختلاف داشتم. دعوا و مشاجره‌مان هر روز بيشتر مي‌شد تا اين‌كه همسرم مرا تهديد كرد كه اگر به اين اختلاف‌ها پايان ندهم، با مراجعه به دادگاه خانواده ابتدا مهريه‌اش را از من مي‌گيرد و بعد تقاضاي طلاق مي‌كند.متهم اضافه كرد: ابتدا حرف‌هاي همسرم را جدي نگرفتم. بعد از چند روز وقتي متوجه شدم او به دادگاه خانواده رفته و مهريه‌اش را طلب كرده است، عصباني شده و تصميم به قتل او گرفتم.

وي افزود: ماجرا را با يكي از برادرانم كه معتاد است در ميان گذاشتم كه او قول همكاري به من داد. يك روز پيش از حادثه در گفت‌وگو با همسرم خواستم ابتدا به ملاقات خانواده‌اش برود و بعد از بازگشت 2 نفري به دادگاه خانواده برويم.

متهم با اشاره به قتل همسرش گفت: نيمه شب حادثه در پايانه غرب تهران برادر معتادم به ما ملحق شد و خواست به همراه وي به خانه اجاره‌اي‌اش در شهريار برويم تا او با برداشتن وسايلش همراه ما به سفر بيايد. به اين ترتيب خودروي پرايدي را به طور دربستي كرايه كرده و از تهران به شهريار رفتيم. در منطقه رضي‌آباد از راننده خواستيم توقف كند و 3 نفري از خودرو پياده شديم.

متهم به قتل اضافه كرد: در همين موقع من و همسرم با هم دعوا كرديم. ابتدا با مشت ضربه‌اي به سرش زدم و بعد برادرم كمربند را به دور گردن همسرم انداخت و او را خفه كرد. با اطمينان از مرگ همسرم جسد را درون چاه مزرعه انداخته و با برداشت ساك پول متواري شديم. در ميانه راه مبلغي از پول‌هايم را به برادرم دادم تا فرار كند و بعد از آن با مراجعه به خانواده همسرم در شيراز گمشدن دخترشان را به آنها اطلاع دادم.

بنابر اين گزارش، مرد همسركش با قرار قانوني از سوي بازپرس شعبه 8 دادسراي شهريار روانه زندان شد. جستجو براي دستگيري همدست فراري متهم به قتل ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟