حبس براي جنايت فوتبالي

اين جوان كه عليرضا نام دارد، سه سال قبل در شهرري يك سرباز جنوبي را كه هوادار تيم صنعت‌نفت آبادان بود، به قتل رساند
کد خبر: ۱۹۲۸۵۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۶ 26 September 2011
|
5111 بازدید
شرق: پسر جواني كه در حمايت از تيم محبوبش دست به قتل زده بود با رضايت اولياي‌دم به حبس محكوم شد.

اين جوان كه عليرضا نام دارد، سه سال قبل در شهرري يك سرباز جنوبي را كه هوادار تيم صنعت‌نفت آبادان بود، به قتل رساند.

در ابتداي جلسه محاكمه اين جوان، سيدرضايي نماينده دادستان تهران خطاب به قضات شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران گفت: عليرضا جواني به نام احمد را با ضربه چاقو به قتل رسانده‌ است. اين درگيري به دليل هواداري از تيم استقلال و صنعت‌نفت آبادان اتفاق افتاده‌ بود.

آن‌طور كه متهم در تحقيقات گفته ‌است زمان قتل بازي اين دو تيم نزديك بود و متهم و دوستانش وقتي احمد را ديدند به نفع استقلال شعار دادند و اين كار با واكنش احمد روبه‌رو شد و آنها با هم درگير شدند و در نهايت احمد با ضربه چاقو عليرضا به قتل رسيد.

نماينده دادستان ادامه داد: متهم در جلسات دادگاه به قتل اعتراف كرد و از آنجايي كه موفق به دريافت رضايت شده، درخواست دارم به لحاظ جنبه عمومي جرم محاكمه شود. سپس متهم در جايگاه حاضر شد.

او كه پيش از اين در جلسه محاكمه‌اش بارها با گريه تهديد به خودكشي كرده ‌بود اين‌بار گفت: من در زندان روزهاي سختي را گذراندم و به شدت اذيت شدم حالا كه بعد از سال‌ها رضايت گرفته‌ام، درخواست دارم من را آزاد كنيد تا بتوانم كنار پدر و مادرم باشم. پدرم همه دارایي‌اش را فروخت و فاميل‌هاي ديگر هم كمك كردند تا توانستند ديه‌اي را كه اولياي‌دم مطالبه كردند، بدهند پدر و مادرم مستاجر هستند و درآمد بخورنميري دارند درخواست دارم من را آزاد كنيد تا بتوانم به آنها كمك كنم. قول مي‌دهم انسان شريفي باشم و فقط كار كنم و ديگر خطايي از من سر نزند. بعد از دفاعيات متهم و وكيل مدافعش هيات قضات وارد شور شدند و متهم را به حبس محكوم كردند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟