لاغری دردسرساز برای نوعروس

: 6 ماه از زندگي مشتركمان گذشته بود و وزن من هر روز كمتر مي‌شد. ديگر رنگ به چهره نداشتم و هر از گاهي دردهايي در بدنم احساس مي‌كردم، تا اين كه چند هفته پيش وقتي از داروهاي تجويز شده زن آرايشگر استفاده نكردم، حالم بد شد و گمان مي‌بردم هر لحظه جانم را از دست مي‌دهم.
کد خبر: ۱۹۴۱۶۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۵ 02 October 2011
|
7918 بازدید
جام جم: زن آرايشگري كه با فروش مواد مخدر (شيشه) به جاي داروهاي گياهي لاغري به يك نوعروس مشهدي، او را معتاد كرده و در آستانه جدايي از شوهرش قرار داده است، تحت تعقيب پليس قرار گرفت.

چند روز پيش زني با حضور در پليس آگاهي مشهد از يك زن آرايشگر شكايت كرد.

ماموران با تحقيق از اين زن متوجه شدند، زن آرايشگر به جاي قرص‌هاي لاغري به دختر وي مواد مخدر (شيشه) فروخته و او را معتاد كرده است و زن جوان در حال حاضر به كمپ ترك اعتياد منتقل شده و در آستانه جدايي از شوهرش است.

در پي اين شكايت، ماموران براي تحقيق از زن جوان عازم كمپ ترك اعتياد شدند. زن جوان در اظهاراتش به پليس گفت: چند ماه پيش از برگزاري مراسم ازدواجمان از طريق يكي از دوستانم با زن آرايشگري آشنا شدم كه در زمينه فروش قرص‌هاي لاغري فعاليت مي‌كرد و مدعي بود هر ماه بعد از مصرف قرص‌هاي لاغري مي‌توانم 5 تا 7 كيلو از وزن خود را كاهش دهم. چند بار ديگر به آرايشگاه وي رفتم تا عاقبت با اعتماد به او، داروهايي را از زن آرايشگر خريدم.

وي اضافه كرد: زن آرايشگر از من خواسته بود تا چند ماه بعد از ازدواجم نيز از آن قرص‌هاي لاغري استفاده كنم تا به وزن ايده‌آل دست پيدا كنم.

زن معتاد افزود:در اين مدت 20 تا 30 كيلو از وزن من كاهش يافت. خوشحال بودم كه داروها اثر كرده و كم‌كم به وزن ايده‌آل خود نزديك مي‌شوم، غافل از اين كه در دام اعتياد به شيشه گرفتار شده‌ام.

لاغري براي نوعروس دردسر آفريد

نوعروس با اشاره به ماجراي اعتيادش گفت: 6 ماه از زندگي مشتركمان گذشته بود و وزن من هر روز كمتر مي‌شد. ديگر رنگ به چهره نداشتم و هر از گاهي دردهايي در بدنم احساس مي‌كردم، تا اين كه چند هفته پيش وقتي از داروهاي تجويز شده زن آرايشگر استفاده نكردم، حالم بد شد و گمان مي‌بردم هر لحظه جانم را از دست مي‌دهم.

وي اضافه كرد: به دليل تحمل دردهاي شديد، بي‌هوش شدم. وقتي شوهرم به خانه بازگشته و مرا به درمانگاه برده بود، همانجا متوجه اعتياد من شد. با اطلاع از اين موضوع گمان نمي‌بردم معتاد شده‌ام. وقتي داروهاي لاغري زن آرايشگر را به پزشك نشان دادم او گفت مواد داروهاي لاغري گياهي نبوده، بلكه مواد مخدر صنعتي از نوع شيشه است.

نوعروس جوان گفت: باورم نمي‌شد كه در دام اعتياد گرفتار شده‌ام. شوهرم ديگر حاضر به ادامه زندگي با من نيست و با مراجعه به دادگاه خانواده تقاضاي طلاق كرده است.

وي تصريح كرد: از زن آرايشگر شكايت دارم، او زندگي‌ام را در اوج جواني تباه كرد.

بنابراين گزارش، با اطلاعات به دست آمده از نوعروس جوان، زن آرايشگر ـ متهم فراري ـ تحت تعقيب قرار گرفت و جستجو براي دستگيري او آغاز شده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟