استخدام خواستگار اجاره‌اي براي ربودن خواهرزن

با تحقيق از آنها معلوم شد، يك سال پيش دختر بزرگ‌تر خانواده در پي اختلاف با شوهرش از او جدا شده است. پس از آن داماد سابق به قصد انتقامگيري بارها آنها را تلفني تهديد كرده است.
کد خبر: ۱۹۴۵۹۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۱ 04 October 2011
|
6631 بازدید
جام جم: داماد سابق يك خانواده مشهدي كه به قصد انتقام از خانواده همسرش از طريق تباني با يك همدست، خواهرزن سابق خود را ربوده بود، دستگير شد.

رسيدگي به اين پرونده هفته گذشته با شكايت مردي مبني بر گم شدن دختر جوانش در دستور كار پليس آگاهي مشهد قرار گرفت.

شاكي به پليس گفت: دخترم به آموزشگاهي در مركز شهر رفته بود اما به خانه بازنگشته است. تلفن همراه او نيز خاموش است و پاسخ نمي‌دهد و جستجوهايمان براي يافتنش بي‌نتيجه مانده است. در پي اين شكايت، جستجوهاي پليسي براي يافتن دختر گمشده آغاز شد.

در مرحله بعدي ماموران با حضور در آموزشگاه محل تحصيل دختر گمشده و تحقيق از همكلاسي‌هاي او متوجه شدند روز حادثه دختر جوان پس از خداحافظي از دوستانش با سوار شدن به خودروي پرايد يك مرد جوان، محل را ترك كرده است.

به اين ترتيب خانواده دختر گمشده دوباره به پليس آگاهي احضار شدند.

داماد سابق تنها مظنون پرونده

با تحقيق از آنها معلوم شد، يك سال پيش دختر بزرگ‌تر خانواده در پي اختلاف با شوهرش از او جدا شده است. پس از آن داماد سابق به قصد انتقامگيري بارها آنها را تلفني تهديد كرده است. با احتمال اين‌كه داماد سابق اين خانواده از دختر گمشده اطلاع دارد، وي تحت تعقيب قرار گرفت. تحقيقات در اين باره ادامه داشت تا اين‌كه روز گذشته ماموران خانه مرد مظنون را در جنوب شهر شناسايي كردند و با هماهنگي قضايي وارد آنجا شدند.

نجات دختر ربوده شده

با دستگيري داماد سابق شاكي، ماموران قصد انتقال او را به مركز پليس داشتند كه صداي فرياد كمك‌خواهي را از درون يكي از اتاق‌هاي آن خانه شنيدند. با ورود به آنجا، متوجه شدند دختر گمشده با دست و پاي بسته در اين محل زنداني شده است.

تباني 2 مرد در آدم‌ربايي

با انتقال متهم به پليس آگاهي و تحقيق از دختر نجات‌يافته معلوم شد او از چندي پيش در پي تماس تلفني اشتباهي با يك مرد جوان با او آشنا شده و با ابراز علاقه‌مندي به يكديگر قصد ازدواج با هم را داشته‌اند تا اين‌كه روز حادثه با سوار شدن به خودروي مرد مورد علاقه‌اش براي ملاقات با خانواده وي به خانه آنها در جنوب شهر رفته و گمان نمي‌كرده است او با داماد سابق خانواده در اجراي نقشه آدم‌ربايي همدست بوده است.

پس از اظهارات دختر جوان، متهم پرونده بازجويي شد.

اعتراف مرد انتقامجو

متهم در اظهاراتش به پليس گفت: بعد از جدايي از همسرم، همچنان به او علاقه‌مند بودم. چند ماه بعد وقتي متوجه شدم با طلاق همسرم دچار اشتباه شده‌ام، در تماس تلفني از او خواستم دوباره با من ازدواج كند، اما او قبول نكرد و خانواده‌اش نيز بشدت با اين درخواست مخالف بودند.

متهم اضافه كرد: از آن موقع به بعد، در انديشه انتقام از آنها بودم. بنابراين براي ضربه زدن به اين خانواده تصميم گرفتم زندگي دختر كوچك‌تر آنها را نيز خراب كنم. ماجرا را با يكي از دوستانم در ميان گذاشتم و قرار شد او با خواهرزن سابقم ارتباط دوستي و عاطفي برقرار و بعد او را رها كند.

متهم با اشاره به اجراي نقشه آدم‌ربايي گفت: پس از 6 ماه آشنايي ميان آنها، قرار شد دوستم طبق نقشه‌مان، دختر جوان را به بهانه ملاقات با خانواده‌اش به خانه اجاره‌اي من بياورد و در قبال آن پول بگيرد.

بعد من خواهرزن سابقم را با دست و پاي بسته در آنجا محبوس كنم تا در تماس با خانواده‌اش، آنها را مجبور كنم كه اجازه دهند با همسر سابق خود ملاقات كرده و بار ديگر ازدواج كنيم.

بنابر اين گزارش، متهم با قرار قانوني روانه زندان شد و تحقيقات براي دستگيري همدست فراري متهم ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟