رئیس بانک، نفقه همسرش را بالا کشید

شوهرم از سال 1365 تاكنون به من يك ريال نفقه و خرجي نداده است، من دبير بودم و دائم تدريس خصوصي مي‌كنم تا خرج خود و دختر 23 ساله‌ام را به دست آورم چون شوهرم با توجه به اينكه رئيس شعبه يك بانك معروف و قديمي است به من خرجي نمي‌دهد.
کد خبر: ۱۹۴۶۰۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۹ 04 October 2011
|
5058 بازدید
تهران امروز: زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونك) دادخواست نفقه خود را به قاضي سيد مهدي مطلبي رئيس شعبه 269 اين مجتمع قضايي خانواده ارائه كرد.

اين زن در حضور قاضي اين پرونده با بيان اينكه با هر 2 ساعت تدريس خصوصي، 40 هزار تومان دريافت مي‌كنم، اظهار داشت: شوهرم از سال 1365 تاكنون به من يك ريال نفقه و خرجي نداده است، من دبير بودم و دائم تدريس خصوصي مي‌كنم تا خرج خود و دختر 23 ساله‌ام را به دست آورم چون شوهرم با توجه به اينكه رئيس شعبه يك بانك معروف و قديمي است به من خرجي نمي‌دهد.

وي با اشاره به اينكه شوهرش دائم مشروبات الكلي مصرف كرده و تمام درآمد خود را صرف خريد آن مي‌كند، ادامه داد: هنگامي كه فرزندم براي شهريه تحصيلش از شوهرم پول مي‌خواهد او با پيچ گوشتي و چاقو تهديدش كرده و با فحاشي 100 تومان خرجي فرزندم را مي‌دهد.

اين زن در ادامه با بيان اينكه طي اين 25 سال زندگي مشترك شوهرم تنها به فكر عيش و نوش خود بوده و اهميتي به من نداده است، افزود: من نيروي آزاد حق التدريسي هستم كه حقوق چنداني ندارم و با سختي و با تدريس خصوصي تاكنون خرج خود و فرزندم را تامين مي‌كردم.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با تاكيد بر اينكه همسرم دروغ مي‌گويد چرا كه من ماهانه 600 هزار تومان به عنوان نفقه به او مي‌پرداختم، گفت: هيچ‌گاه فرزندم را تهديد نكردم فقط گاهي درباره آرايش كردن به او تذكر مي‌دادم كه مادرش از دخترم حمايت مي‌كرد و نتيجه تذكر من بي‌ثمر بود.وي در مقابل رئيس شعبه 269 مجتمع قضايي خانواده ونك افزود: با تمام مشكلات، نمي‌خواهم حرمت 25 سال زندگي مشتركمان بشكند، در واقع همسرم بايد دست از لجبازي بردارد و درخواست اين ميزان نفقه‌اش را تغيير دهد.قاضي مطلبي خطاب به مرد گفت: ماهانه 600 هزار تومان نفقه براي زن و دختر خود به حسابش بريز و تنها در خصوص درمان فرزند و همسرت و آموزش فرزندت هزينه كن.

مرد در حضور قاضي اين شعبه عنوان كرد: همسرم بسيار خسيس است و حاضر نيست يك كيلو ميوه براي خانه تهيه كند، به چه اعتمادي خرج خانه را به او بسپارم؟

وي در ادامه افزود: براي تامين آينده فرزندم هر كاري مي‌كنم و در حال حاضر براي او لپ‌تاپ، چند خط گوشي و اتاق شخصي با تمام امكانات تهيه كردم و از اين به بعد هم در خصوص آموزش او هزينه خواهم كرد.

وي ادامه داد: همسرم هفته‌اي 2 مانتو براي خود مي‌خرد و فرزندم را عليه من مي‌شوراند و من از اين موضوع ناراضي هستم؛ من قبول ندارم كه از سال 65 تاكنون به همسرم نفقه نداده‌ام.زن در حضور قاضي اين شعبه با بيان اينكه فحاشي شوهرم از ضرب و شتم بدتر است، عنوان كرد: وقتي شوهرم روزي 10 ساعت مشروبات الكلي و مواد مخدر مصرف كند، نمي‌تواند تشخيص دهد كه به من نفقه داده يا خير.

قاضي مطلبي بعد از شنيدن اظهارات طرفين، از مرد خواست كه ماهانه 600 هزار تومان نفقه به زن و فرزند خود بدهد و تنها در خصوص تحصيل و درمان هزينه كند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟