مرگ دختر جوان به دست عاشق متاهل

بعد از جدايي از مينا و پاسخ ندادن وي به تلفن‌هاي مكررم تصميم خطرناكي گرفتم. نقشه قتل او را كشيده و از وي دعوت كردم براي آخرين بار در خيابان يكديگر را ببينيم. خودم هم مقدار زيادي قرص قلب تهيه كردم...
کد خبر: ۱۹۵۸۸۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۱ 10 October 2011
|
12057 بازدید
تهران امروز: پرونده دانشجوي متاهلي كه پس از دوستي با يكي از دانشجو‌هاي دختر هم دانشگاهي‌اش وي را با قرص قلب كشته بود به دادگاه كيفري ارسال شد.

آبان ماه 88 يكي از شهروندان شيرازي طي تماسي با 110، پليس را از مرگ احتمالي سرنشين يك پژو 206 باخبر كرد. با حضور ماموران و تيم اورژانس مشخص شد راننده پژو به‌علتي نامعلوم جان خود را از دست داده است.

كشف سم در خون متوفي

ماموران در بازرسي از اتومبيل مدارك شناسايي متوفي را پيدا كرده و طي تماسي با منزل وي از خانواده مينا درخواست كردند تا جهت شناسايي جسد به پزشكي قانوني مراجعه كنند.

بعد از تاييد هويت جسد توسط خانواده مينا، متخصصان پزشكي قانوني به بررسي علت مرگ پرداختند. متخصصان كه هيچ آثار كبودي يا خونريزي روي بدن مينا مشاهده نمي‌كردند در جست و جوي علت فوت، خون وي را مورد آزمايش قرار داده و متوجه وجود مقادير زيادي سم در خون مينا شدند.

با ارسال گزارش پزشكي قانوني براي اداره آگاهي دو فرضيه مقابل روي كارآگاهان قرار گرفت.

طبق فرضيه اول مينا دست به خودكشي زده و با خوردن سم يا قرص به زندگي خود پايان داده است اما مطابق فرضيه دوم شخصي با خوراندن دارو يا سم وي را به قتل رسانده است.

كارآگاهان در تلاش براي تاييد يا رد فرضيه نخست به سراغ خانواده مينا رفته و از آنها درباره وضعيت روحي وي سوال كردند. مادر و پدر مينا هم از وضع رواني مساعد مينا و شوخ و باروحيه بودن وي صحبت كرده و گفتند هيچ دليلي براي اينكه دخترشان بخواهد به زندگي خود پايان دهد نمي‌بينند.

قطع رابطه با مرد متاهل

سوال كارآگاهان از دوستان و هم‌دانشگاهي‌هاي مينا هم پاسخي مشابه را به‌دنبال داشت. مطابق اظهارات اين افراد مينا دختري شاد و سرزنده بوده و درنمره درسي هم سرآمد دوستان و هم‌كلاسي‌هايش بوده و همه از وي به عنوان دانشجويي ممتاز ياد مي‌كردند.براي همين فرضيه انتحار مينا را موقتا كنار گذاشتند.

كارآگاهان در ادامه ارتباطات مينا را مورد كاوش قرار داده و از رابطه مينا با مردي جوان باخبر شدند. يكي از دوستان مينا به ماموران گفت: مينا از مدتي پيش با يكي از هم‌دانشگاهي‌هاي خود به نام رضا دوست شده بود. بعد از مدتي رضا به‌شدت عاشق مينا شده بود و اين رابطه ادامه داشت تا اينكه يك روز مينا متوجه شد رضا مردي متاهل است و براي دوستي با مينا ادعاي مجرد بودن كرده است.

مينا با اطلاع از اين موضوع تصميم به قطع رابطه با رضا گرفت و از وي جدا شد اما تا آنجايي كه من مي‌دانم رضا حاضر به خاتمه دادن به اين رابطه نبود و سر اين مسئله با همديگر مشكل پيدا كرده بودند. چيزديگري هم درباره اين ماجرا نمي‌دانم.

قرار مرگبار

ماموران با اين اطلاعات به سراغ رضا رفته و از وي در اين باره بازجويي كردند. رضا كه در اوايل بازجويي منكر هرگونه دسيسه عليه مينا شده بود.

به مرور لب به اقرار گشوده و پرده از بلايي كه بر سر مينا آورده بود برداشت: من بعد از چند بار ديدن مينا در دانشگاه شيفته او شده و با وي طرح دوستي ريختم. مدتي كه از دوستي‌مان گذشت عشق من به او بيشتر شد اما چون متاهل بودم نمي‌توانستم با وي ازدواج كنم.

چون مي‌دانستم مينا اگر داستان متاهل بودن مرا بفهمد به‌شدت ناراحت و احتمالا مرا ترك مي‌كند سعي درمخفي كردن اين موضوع داشتم اما سرانجام مينا باخبر شده و از من جدا شد.

هر چه سعي كردم او را بازگردانم و رابطه‌ام با او را احيا كنم هم فايده‌اي نداشت. به او گفتم من رابطه خوبي با همسرم ندارم و مي‌خواهم از وي جدا شوم و با او ازدواج كنم اما فايده‌اي نداشت و او پايش را در يك كفش كرده و جز به قطع كامل رابطه رضايت نمي‌داد.

بعد از جدايي از مينا و پاسخ ندادن وي به تلفن‌هاي مكررم تصميم خطرناكي گرفتم. نقشه قتل او را كشيده و از وي دعوت كردم براي آخرين بار در خيابان يكديگر را ببينيم. خودم هم مقدار زيادي قرص قلب تهيه كردم. وقتي مينا با اتومبيلش سر قرار آمد به بهانه رفع تشنگي به مغازه‌اي رفته و دو شيشه نوشابه تهيه كرده و مقدار زيادي قرص در يكي از آنها ريخته و شيشه مسموم را به وي تعارف كردم. مينا بعد از خوردن نوشابه مسموم شده و دچار ايست قلبي شده وفوت كرد.

با تكميل اطلاعات پرونده سرانجام پرونده متهم روانه دادگاه كيفري استان فارس شد تا متهم به‌زودي پاي ميز محاكمه ايستاده و پاسخگوي جنايت خود باشد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟