اعتراف زوج جوان به هفت سرقت اينترنتي

ماموران پليس فتاي کردستان پس از اقدامات ويژه و شناسايي شخص برداشت کننده، مراتب را با مقامات قضايي هماهنگ و متهم که خانمي به نام(پ-ز)بوده است را دستگير و مورد بازجويي دقيق و فني قرار دادند.
کد خبر: ۲۰۰۶۴۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۰ 30 October 2011
|
4049 بازدید
تهران امروز: جانشين انتظامي کردستان از دستگير يک زن و شوهر سارق اينترنتي و کشف 7فقره برداشت غيرمجاز با استفاده از فضاي سايبري به‌وسيله ماموران پليس فتاي اين استان خبر داد.

«سرهنگ قنبري» جانشين فرماندهي انتظامي کردستان بيان داشت:ماموران پليس فتاي کردستان در پي دريافت يک فقره پرونده مبني بر سه مورد برداشت غير مجاز از حساب بانکي شاکي، مراتب را با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي در دستور کارخود قرار دادند.

وي افزود:ماموران پليس فتاي کردستان پس از اقدامات ويژه و شناسايي شخص برداشت کننده، مراتب را با مقامات قضايي هماهنگ و متهم که خانمي به نام(پ-ز)بوده است را دستگير و مورد بازجويي دقيق و فني قرار دادند.

اين مقام مسئول از اعتراف متهم به انجام سرقت اينترنتي به‌وسيله همسرش به نام (آ- ش)با استفاده از مدارک وي در بازجويي‌هاي فني پليس خبرداد و افزود:متهم رديف دوم نيز به‌وسيله ماموران پليس فتاي کردستان در کمترين زمان ممکن دستگير و در بازجويي‌هاي فني پليس در مجموع به 7 فقره برداشت غير مجاز از حساب بانکي اشخاص از طريق اينترنت اعتراف کرد.

سرهنگ قنبري در خاتمه خاطرنشان کرد:متهمان پس از دستگيري با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟