چین رتبه اعتباری فرانسه را کاهش داد

موسسه رتبه بندی داگونگ اعلام کرد تشدید بحران بدهی و مالی منطقه یورو تاثیر منفی زیادی را بر رشد اقتصادی فرانسه داشته و اقتصاد این کشور را به شدت تهدید می کند .
کد خبر: ۲۰۹۰۰۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۱ 09 December 2011
|
2568 بازدید
موسسه رتبه بندی داگونگ چین در تازه ترین گزارش خود رتبه اعتباری فرانسه را کاهش داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از فرانس پرس موسسه رتبه بندی داگونگ اعلام کرد تشدید بحران بدهی و مالی منطقه یورو تاثیر منفی زیادی را بر رشد اقتصادی فرانسه داشته و اقتصاد این کشور را به شدت تهدید می کند .

به همین علت این موسسه رتبه اعتباری فرانسه را کاهش داده است . کاهش رتبه اعتباری فرانسه دومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو در حالی است که رهبران اروپایی قرار است روز جمعه برای جلوگیری از فروپاشی و سقوط منطقه یورو چاره اندیشی کنند.

 برخی کارشناسان اقتصادی نشست روز جمعه را آخرین فرصت رهبران اروپایی برای حل بحران منطقه یورو ارزیابی می کنند .

موسسه چینی رتبه اعتباری فرانسه را از ای ای منفی به ای مثبت کاهش داده است و نسبت به کاهش بیشتر رتبه اعبتاری این کشور طی ماههای آینده نیز هشدار داد .
 
بر این اساس موسسه داگونگ طی بیانیه ای افزود بحران مالی منطقه یورو بدتر از پیش بینی های اولیه بوده است و رشد اقتصادی اروپا در میان مدت با کاهش روبرو خواهد شد .

 این دومین کشور اروپایی پس از ایتالیا است که موسسه داگونگ رتبه اعتباری آن را کاهش می دهد. این موسسه پیش از این رتبه اعتباری ایتالیا را نیز از ای منفی به بی بی بی کاهش داده بود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات