سرویس با بینندگان مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری ها در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل:
با سلام وخسته نباشید. ضمن تشکر از سایت شما عرضی داشتم مربوط به بیمه دانا. بنده آرش زارع بیمه نامه شخص ثالث ماشین سمند خود را به شماره شهربانی 479ط74 ایران 44 در مهر ماه سال 91 مفقود کردم . آن شرکت محترم در تاریخ 91/8/9 برگه ای که بیانگر سوابق بیمه ای خودروام بود برای من صادر نمود.(برگه به پیوست ارسال شده است.) در تاریخ 91/10/6 آن نماینده محترم بیمه دانا اقدام به تمدید بیمه نامه جدید بدون لحاظ نمودن تخفیف عدم خسارت بنده (5 سال) نمود و عنوان نمود چنانچه تا 6 ماه آتی بیمه نامه شما پیدا شد، شما با ارائه کوپن های مربوطه،از تخفیفات آن بهره مند خواهید شد. در غیر اینصورت 2 ماه مانده به تمدید برای سال جدید شما با ما تماس گرفته و پس از بررسی های مربوطه توسط کارشناسانمان در صورتیکه تصادف نداشتید تخفیف 5 ساله عدم خسارت به شما پرداخت می شود. اما در تماس با آن نمایندگی با توجه به اینکه کارشناس آن نماینده محترم عدم تصادف اینجانب را محرز دانسته اما عنوان می نمایند صرفا ما می توانیم در تمدید برای سال آتی تخفیف عدم خسارت سال ششم را به شما پرداخت نماییم. در صورتیکه بنده باید تخفیف عدم خسارت سال پنجم خود را نیز دریافت نمایم. خواهشمندم رسیدگی بفرمایید.
آرش زارع
جوابیه:
جناب آقای بربریان
مدیر مسئول محترم سایت خبری تحلیلی تابناک
با سلام و احترام
بازگشت به نامه شماره 838/ت مورخ 92/09/23 ، ضمن تشکر از زحمات جناب عالی و همکارانتان در انعکاس و پیگیری مشکلات و مسائل مردم در ارتباط با بیمه های بازرگانی ، در خصوص پاسخگویی به درخواست آقای آرش زارع برای دریافت تخفیف عدم خسارت از شرکت سهامی بیمه دانا، به استحضار می رساند ، این موضوع با مسئولان ذی ربط شرکت سهامی بیمه دانا در میان گذاشته شد و کارشناسان شرکت مذکور ضمن تماس با شاکی و راهنمایی وی بر اعمال و دریافت تخفیفات عدم خسارت، مشکل پیش آمده را رفع و رجوع کردند.
شهریار شیبانی
مدیر کل روابط عمومی