این هفته اسامی 25 پزشک زیر میزی بگیر دیگر اعلام می شود

چیزی که باعث این تخلفات شده است این است که عده ای فکر می کنند از نظر علمی منحصر به فرد هستند و می توانند بدون توجه به معیارها و ضوابط و قوانین موجود، هر کاری دلشان بخواهد انجام دهند و هر حق العملی که اراده کنند باید از بیماران بگیرند.
کد خبر: ۳۷۵۰۸۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱ 30 January 2014
|
38932 بازدید
|
بودجه کشاورزان نصف می‌شودیکی از مهم ترین معضلات حوزه درمان کشور، پدیده غیر اخلاقی و غیر قانونی زیر میزی است که مبالغی اضافه بر هزینه های قانونی، توسط برخی پزشکان از بیمار گرفته می شود. پزشکان دانه درشتی که با دریافت‌های کلان از بیماران، الگویی برای دیگر پزشکان شده اند و به دلیل توانایی در تخصص پزشکی، به خود اجازه می‌دهند بدون هیچ ابایی مبالغی چند ده میلیونی از بیماران دریافت کنند.

به گزارش تابناک، این افراد با شیوه‌های مختلفی از جمله داشتن حساب بانکی متعلق به شخصی دیگر، خواهان این مبالغ هستند با چنان ظرافتی اقدام به دریافت زیرمیزی می‌کنند که به سختی می‌توان تخلفات را شناسایی و این افراد را متهم به اقدامات غیرقانونی کرد. از سوی دیگر بیمارانی که ناچار به پرداخت این مبالغ هستند از اعتراض و علنی کردن پرداخت زیرمیزی امتناع می‌کنند زیرا معتقدند اگر دوباره گذارشان به این پزشک بیفتد از ارایه خدمات مطلوب بی‌بهره مانده و همین ترس باعث فرار از اعلام اسامی پزشک مربوطه از سوی بیمار می‌شود.

این عارضه در کشور حدود دو سال است که به صورت رسمی اعلام شده و تا کنون نیز اقدامات کم و بیشی در خصوص رفع آن صورت گرفته است، اما تا کنون نتیجه خاصی در بر نداشته، البته با ورود مجلس شورای اسلامی به این موضوع قرار است گامهایی برادشته شود.

هم اکنون کمیسیون  بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به صورت جدی پیگیر این موضوع شده است و با همکاری وزارت بهداشت و درمان در هفته گذشته اسامی 14 تن از پزشکان دانه درشت زیر میزی بگیر شناسایی و به قوه قضاییه ارسال شده است.

اما به نظر می رسد که دامنه افراد زیرمیزی بگیر در کشور بیش از این تعداد نیز باشد و همان طور که در اخبار قبلی آمده است به احتمال زیاد تعداد این پزشکان بیش از 300 نفر است.

دکتر حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگوبا تابناک در این خصوص اظهار داشت: تا کنون با مسئولین وزارت بهداشت و درمان و نظام پزشکی و حتی تعزیرات حکومتی و سازمان بازرسی کل کشور در کمیسیون بهداشت و درمان جلساتی داشتیم. بارها خواهش کردیم راهکاری پیدا کنند و اجازه ندهند عده معدودی حیثیت جامعه پزشکی را خدشه دار کنند.

وی گفت: پزشکان ما بیش از 150 هزار نفر هستند که شاید بالای 80  هزار نفر پزشکان عمومی هستند که حداقل حقوق و مزایا را هم ندارند و به اندازه یک لیسانسه هم حقوق نمی گیرند. تعدادی هم پزشکان داخلی و روانپزشکان و رشته هایی هستند که جراحی در آنها بسیار کم است.

این نماینده گفت: چیزی که باعث این تخلفات شده است این است که عده ای فکر می کنند از نظر علمی منحصر به فرد هستند و می توانند بدون توجه به معیارها و ضوابط و قوانین موجود، هر کاری دلشان بخواهد انجام دهند و هر حق العملی که اراده کنند باید از بیماران بگیرند. متاسفانه در این سال ها این جلسات نتیجه ای عملی نداشته است که در جامعه نمود داشته باشد و عدم برخورد با متخلفین نیز باعث شده است که این پدیده شوم به شهرستان ها نیز سرایت کند و متاسفانه این اتفاق در بسیاری از شهرستان ها رخ می دهد. به همین دلیل به طور جدی از وزیر بهداشت و درمان خواستیم و  پیگیری هم کردیم تا به ما گزارش دهند. لیست 14 نفره ای با اسامی اختصاری اعلام کرده اند و قرار شده است لیست 25 نفره دیگری نیز اعلام کرده و با انها برخورد کنند.

نماینده زابل افزود: البته اعتقاد ما این است که اسامی متخلفین را باید بطور شفاف به مردم معرفی کنند. چگونه است مغازه داری که تخلف می کند تعزیرات حکومتی مغازه اش را می بندد و پارچه می زنند که به دلیل گرانفروشی بسته شده است. در این حرفه نیز نباید اجازه دهیم عده ای حیثیت جامعه پزشکی را زیر سوال ببرند. با تعزیرات حکومتی صحبت هایی شده است که هر تعداد شعبه لازم باشد برای رسیدگی  به تخلفات پزشکی ایجاد شود. در قانون تعزیرات حکومتی پیش بینی های لازم وجود دارد. اگر اراده و عزمی در مسئولین برای اجرای قانون وجود داشته باشد از بستن مطب تا لغو پروانه کار و لغو طبابت در قانون وجود دارد اما تاکنون اراده جدی برای برخورد با متخلفین وجود نداشته است. برخورد با متخلفین مطالبه جدی مردم است و ما نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و به هر حال باید با این پدیده شوم برخورد شود.

وی در مورد تهدیداتی که از سوی برخی متخلفین صورت گرفته است، گفت: کسی که مسئولیتی را به عهده می گیرد نباید به این بهانه که تهدیدش کرده اند وظیفه اش را انجام ندهد. از نظر ما هیچ بهانه ای برای عدم برخورد با متخلفین وجود ندارد.  قول داده اند که به تدریج اسامی متخلفین را اعلام کنند و پرونده هایشان را به دادسرا ارجاع خواهند داد تا با آنها برخورد شود. متخلفینی را که در سیستم دولتی کار می کنند باید به تعزیرات حکومتی و کمیسیون ماده 11 ارجاع دهند و افرادی که در بخش خصوصی تخلف می کنند را باید به دادسرای انقلاب ارجاع دهند. ما نیز منتظر هستیم احکامی در شان این متخلفین صادر شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۲۹۱
انتشار یافته: ۳۰۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
این کار سبب می شود که جان و سلامت انسان در این جامعه ارزشمند تلقی شود نه کلاهبرداران پزشک نما!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
موقعی که دولت نمیتونه به تعداد کافی برای بیمارستان های دولتی پزشک جراح ومتخصص جذب کنه وحق وحقوقشونو بپردازه مشخصه در مراکز خصوصی مردمو می چاپونند
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
این اسامی رو اعلام کنید به شرط این که اسامی مفسدان اقتصادی و اون چند نفری که کلی بدهی به سیتم اقتصادی مملکت دارند و تعدادشون هم زیاد نیست اعلام کنید
یک جراح زیرمیزی بگیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
کسی ملت رو مجبور نکرده حتما بیان پیش ما ، اینهمه دکتر . وقتی که دکتر مطلوب خودت رو انتخاب میکنی باید به اندازه لیاقتش بهش پول بدی وگرنه دوس داشتی میری یه دکان دیگه!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
کاش جرات میکردند اسامی رانتخواران بزرگ مملکتی رو هم اعلان میکردند.البته شروع خوبیه هر چند از بی پشتوانه ها شروع کردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
سلام.
کاش شما جراح زیرمیزی بگیر کمی از انسانیت و عاطفه هم برخوردار می شدید. بسیاری افراد باید کل زندگیشان را بفروشند تا زیرمیزی یک جراحی چند ساعته شما را تقبل نمایند. کاش از پزشکان بزرگی چون دکتر آلبرت شوایتزر و دکتر قریب کمی یاد می گرفتید.
یک دکتر داروساز
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
در جواب جراح زیرمیزی بگیر باید بگم که واقعا متاسفم واسه علمی که نیاموختی.
واقعا متاسفم واسه سوگندی که یاد نکردی.
واقعا متاسفم واسه بیمارانی که انسانند و تو به چشم دلار و ریال بهشون نگاه میکنی.
آب که سربالا بره قورباقه هم ابوعطا میخونه.
وقتی قانون درست و حسابی با ضمانت اجرایی اصولی نباشه، بیماران نیز ناچارند تن به خواست نامشروع امثال تو بدهند.
حیف امثال بنده که بر سر یک بسته آنتی بیوتیک اینقدر با بیماران صحبت میکنیم که قانع بشوند نزد پزشک بروند، حیف امثال بنده که همکار چون تویی خوانده میشوم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
حقشونه که بگیرند. چرا موضوع رانت خواری وفساد رو به سمت پزشکا منحرف میکنید!!! اگه راست میگید به اونا بپردازید.
یک جراح عمومی
| United Kingdom |
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
از آنجاییکه هزینه ها خیلی باس ، ما هم از قافله نباید عقب بمونیم ، نظارت هم نیس . بیمه ها هم کاملذ پوشش نمی ده و فقط دکوره ، بیمار ها هم خودشون راضی ان .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
این مشکل از این جا شروع میشه که نهادهای مسئول سهم خودشون و در درمان مردم کمتر کردند و مایلد از جیب پزشک و بیمار بیشتر پرداخت بشه نه از جیب انها . یعنی چی ویزیت متخصص ازاد 20تومن و ویزیت با بیمه 17 تومن ؟ از بک طرف تعرفه خدماتو پایین آوردن و به پزشک میگن تو با دلار 3000 تومن زندگی و هزینه کن ولی با دلار 300 تومن کار کن از طرف دیگه خدمات دولتی مطلوب نیست و مردم مجبورند هزینه های بخش خصوصی رو از جیب به پردازند .نرخ مسکن اتومبیل سوخت غذا و اجاره .... همه تابع شرایط بین المللی هست ولی در بخش سلامت چون نمیخوان هزینه سهم خودشون بالا بره تعرفه بین المللی را قبول ندارند . اختلاف تعرفه خدمات درمانی داخلی بخش خصوصی با کتاب تعرفه ها مورد قبول سایر کشورهاست خیلی زیاد است که در این مورد مسئولین باید فکر اساسی کنند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
اقای پزشک زیر میز بگیر - اکثر جراحان زیر میزی میگیرند . در حالی که جراحان بیسواد ترین پزشکان هستند ، مگر در موارد استثنایی و جراحان صاحب سبک .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
واقعا برا این جراح متاسفم-حیف این هزینه که برای آموزش امثال شما شده-همه دارن تو این جامعه تلاش میکنن از کارگرگرفته تا بالا- تازه امثال شما کمترین زحمت رو تو این جامعه میکشید. صبحه که تا لنگ ظهر خوابین، ساعت 10 میاین، ساعت 1 میرین، میخوابین تا 5، بعد باز میاین و 7 میرین پی زندگیتون. حالا بگذریم از املاک و ماشینای آنچنانیتون و سفرهای خارجیتون و بریز و بپاشاتون، مطبتون هم که مطب نیست بالاش باید بنویسند تجارتخانه خودتون هم سوداگرین. متاسفم!!!!
یه دکتر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
واقعا از دکتر داروساز به خاطر درایت و فهمش متشکرم خوب جواب جراح زیر میزی رو داده بعضی از پزشکها که انشاالله تعدادشون هم کم هست بویی از انسانیت نبردند همه چیزو فقط پول میبینند ولی معلوم نیست این همه ثروتو میخوان چیکار کنند در حالی که اگر تمام عمرشون اونو خرج کنند تموم نمیشه هر چقدر هم جمع کنید اخرش باید بذارید و برید اونوقت باید جواب اینهمه ثروتو که به دردتون هم نمیخوره بدین.
سنایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
سلام دوستان
من یک پزشک متخصص مغز واعصاب(نورولوژیست)هستم.
سال 89 فارغ تحصیل شدم
ماهی 20 میلیون درآمد دارم.
حدود 40 سالمه.بعداز 40 سالب به تازگی موفق شدم یه واحد 100 متری در سعادت بخرم.همه همسالان من بادر نظر گرفتن هوش تحصیلی-25 سال تحصیل وکلّی شب بیداری،ازمن جلوترند.دوستی داشتم که ازنزدیکان بود وحسابداربود وبعداز فارغ تحصیلی کارگزار بورس شد،حالا میلیاردره ویایکی از......
خلاصه،صدای دهل از دور خوشه
به هیچ وجه نمیزارم بچه هام پزشک بشند
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
واقعا باید با تمام این پزشکان پر توقع و زیاده خواه برخورد قانونی شود.
ان ها از موقعیت بحرانی و استرس بیمار سوء استفاده می کنند و بیش از حق و تعرفه ای که قانون برایشان تعیین کرده از مردم می گیرند.
اگر تو هر شهر نظام پزشکی4 نفر از این کلاه بردار ها رو باطل کنند بقیه حساب کاردستشون میاد.
الان بالای 90 درصد پزشک های متخصص که عمل جراحی می کنند در سراسر کشور زیر میزی می گیرند
یک شهروند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
آقای پزشک زیر میز بگیر !
برادر کلاهبردار من !

وقتی همراه مریض عزیزترین کسش زیر تیغه شماست...

وقتی تو یک شهرستان 4 تا پزشک جراح هست ، هر 4تاشون زیر میزی می گیرند...

واقعا راه حل چیه پیش کی بره؟
تنها راه حلش اینه که پول رو از روی اجبار و با نارضایتی جور میکنه و می ده و شکایت پیش خدا می بره .
پس بترس از خشم خدا ......
پیشنهاد می کنم فیلم " خیلی دور خیلی نزدیک " رو ببینی، شاید کمی آدم شوی.... شاید.....
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
من اسامیشون را دارم :

ا ب پ - ت ث ج - چ ح خ - د ذ ر - . . .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
من خودم از نیرو های بهداشتی وزارت بهداشت و درمان هستم باید تو سیستم باشین تا ببینین این پزشک های زیرمیزی بگیر چه جولان ها که نمیدن تا جایی که بعضی هاشون علنا میگن که پول جداگانه میخوان و هیچ ترسی هم ندارن
یکی از مقصر ها هم خود وزارت خونه است که کل سیستم شده پزشک محور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
اصلا مدیریت در بهداشت ودرمان نباید در دست پزشکان باشه! می تونند پزشکان هم در رده هایمدیریت درمانی یا بهداشتی قرار بگیرند آنهم در صورتی که تخصص مدیریتی در بخش های بهداشتی یا درمانی به شکل مرتبط داشته باشند وگرنه باید از تخصصهای مدیریتی با گرایشهای بهداشت و درمان یا پژوهشی برای این پست ها استفاده بشود که حالا ممکنه پزشکهم باشند یا نباشند ولی اگر این معجزه انجام بشه و وزارت بهداشت اجازه تاسیس چنین رشته های دانشگاهی رو به شکل مستقل بده و مدیران این وزارتخانه دارای چنین مدارکی باشند عملا خیلی از معضلات بهداشت و درمان جامعه حل خواهند شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
یکی از اشکالات واگذار کردن نظارت بر صنف به خود صنف همینه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
بله، بنده هم به عنوان یک کارمند وزارت بهداشت، عرض می نمایم که بزرگترین مشکل اینه که وزارت بهداشت پزشک محوره یعنی تمامی مدیران (حتی مدیریتی مثل فناوری اطلاعات، فنی و ...) پزشک هستند
R
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
اگر وزارت بهداشت و نمایندگان مجلس تعرفه را واقعی کنند این اتفاقات نمی افته . اقای مالک کرایه مطب را سابانه 100% افزایش می ده کسی چیزی نمی گه ولی ویزیت متخصص 20% زیاد می شه وای وای همه در میاد. مسخزه است و خیلی ظلم.
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
بایستی دولت از هند دکتربیاره تااین دکترای از خدابیخبر حساب کار دستشون بیا..ودکانشون تخته بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
واقعا خدا از این دکتر های زیر میزی بگیر نگذره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
چه فایده مگر فرقی خواهد کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
چرا حکم یه پزشک متخصص یک میلیون باشه ؟کارانش 50درصد باشه؟اگه سیستم بیمارستانها اصلاح بشه فکر نکنم دیگه پزشکی بیاد از بیمار پول بگیره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
حکم کدوم پزشکی یه میلیونه؟ اگه گفتی جایزه داری! بنده عرض می کنم خدمتتون که به جز حق ویزیت و جراحی (که برا هیئت علمی 2 کا حساب می شه) حداقل چند میلیون هم حق محرومیت از مطب می گیرند. خلاصش عزض کنم زیر ماهی 30 میلیون نمی شه به هیچ وجه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
آقای ناشناس محرومیت از مطب من ماهی 165 هزارتومن از کجا این ارقامو گرفتی ؟
ناشناس
| United States |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
ناشناس دوم عزیز من متخصص زنان در یکی از محرومترین نقاط فارس هستم فیش حقوقم 1300 هست
کلید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
این مشکل را خودمان حل می کنیم. نیازی نیست برای هر مشکلی فقط به دعا متوسل شد
ایوبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
واقعا مایی ه تاسف هست.
باید با اینا بشدت برخورد کرد
من خودم هم زیرمیزی ناچارا به اینا دادم .
پاسخ ها
یه هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
ناچار نبودی که. میتونستی بری پیش یه پزشک دیگه. خواستی فلان پزشک اسم و رسم دار درمانتو انجام بده هزینشم پرداختی دیگه عق اعتراض و ناچاری و اینا نداری عزیزم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
از کجا میدونی ناچار نبود؟؟ هر وقت در شرایط خاص بودی اظهار نظر کن
m
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
معلومه خیلی سلامتی بهت چسبیده که اینقد شنگول حرف می زنی. امیدوارم برای اینکه حداقل نگاهت عوض شه، یه بار مشکل پیدا کنی و به چه کنم چه کنم بیفتی، بعد متوجه بشی که موضوع فلان پزشک اسم و رسم دار هست یا نه. الهی آمین!
یا دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
امیدوارم همیشه سلامت باشی هم وطن اما هر وقت جای این دوست که زیر میزی داده بودی و ندادی ما رو خبر کن که از شما یاد بگیرم یا حق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
تابناک باید به عنوان وظیفه اجتماعی پیگیر این موضوع باشد. به نظر من بین این پزشکان با افراد خلافکار که قمه کشی می کنند فرقی ندارد. انسان از ترس به خطر افتادن جانش مجبور است به هر دو گروه باج بدهد. با این تفاوت که خلاف کار احتمال گیر افتادنش هست اما پزشکان با آرامش تمام اینکارو می کنند.من دلیل این موضوع را نمی فهمم که چرا باید سطح و انتظار درآمدی پزشکان از بقیه مشاغل اینقدر بیشتر باشد؟؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
چند تا کتاب دو هزار صفحه ای پزشکی به زبان انگلیسی بخون ، چند شب هم کشیک بده تو بیمارستان متوجه میشی چرا باید سطح توقع زیاد باشه . پزشک با لبو فروش فرق داره عزیز .
ناشناس
| United States |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
دوست نداشتی چیز دیگه میخوندی. این همه کتاب خوندی قسم پزشکی یادت رفت ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
در پاسخ به ناشناس که نوشته اند کتاب به زبان انگلیسی خوانده اند. مگر فقط شماها کتاب تخصصی انگلیسی خوانده اید. بسیاری متخصص در رشته های دیگر داریم که در خارج از کشور تحصیل کرده اند و علاوه بر کتب انگلیسی زبان سایر کتب تخصصی به زبان های فرانسه و یا المانی مطالعه هم کرده اند. چرا برای تخلف کردن سفسطه می بافید؟
ناشناس
| United States |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
این عزیزانی که رگ گردنشون برای دادن پول پزشک باد کرده چرا موقع بالا رفتن پول بنزین و برق و نان صداشون در نمی آد ؟ این کار ها فقط سیاسی است برای این که نشان بدهند دولت به فکر مردم است . چرا نمی پرسید چطور یک خانه 100 میلیونی یک شبه 4 برابر شد و بساز بفروشش با 4 کلاس سواد میلیاردر ؟؟؟؟
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
با دوستم که اونم پزشک هست رفتیم خونه براش رهن کنیم، بنگاهی که فکر کنم سواد هم نداشت حتی سرش رو بالا نگرفت ما رو نگاه کنه!!! بیشترشون بی احترامی می کردن. ولی همه یه روزی مسیرشون به بیمارستان میفته.
m
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
پزشک محترمه، ولی گزشکای الان نه. اینا تاجرن. با هم یه سناریو می چینن که یه بیمارو چجوری هدایت کنن توی باند خودشون و چجوری خرج تراشیدن رو منطقی نشون بدن و ... که کسی بو نبره. سر قطعات مورد استفاده برای عمل های جراحی نمیدونید چه دزدی هایی که نمی کنن. واقعا از شمر هم بدترن این ها. خدا به حق امامان معصوم منو گرفتار این قصاب های بی انصاف نکنه.
بهنام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
دوست خوب من علی رضا خان کجای دنیا رسم هست بدی رو با بدی جواب بدن حالا که او کار بنگاهی کار اشتباهی کرده پس توی پزشک هم قسم انسانیت و هر چی رو داری بزار زیر پات گذر شما هم به بهشت زهرا میفته خوب یادت باشه با این استدلال کار به کجای نمیرسه
امینم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
ناشناس 19:45
ارزش لبو فروشی که مردم به چشم انسان میبینه از بزشکی که انسانو به شکل پول میبینه بیشتره
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
همه گذرشون به بهشت زهرا یا جاهای مشابه اون میفته، البته ما به کسی ظلم نکردیم، ولی نمیذاریم کسی بهمون ظلم کنه.
حامد
| United States |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
جان برادر. من خود از کارکنان بهداشت ودرمان هستم و نه تنها من وما بلکه مسئولان حراست و... دانشگاه نیز میدانند که همه ی پزشکان بله تعارف را کنار بگذاریم همه ی پزشکان زیر میزی میگیرند لیکن کاری ازشان برنمی آید یا....در شهر گنبدکاووس جراح مغز و اعصاب خود شیشه ای است و سه هفته پیش او را درحال ساخت شیشه گرفتند ولی پس از چندساعت آزادش کردند ؟؟؟ چرا؟؟؟ او برای خالی کردن هر تخت آی سی یو سه تا پنج میلیون تومان میگیره و همه میدانند بنظر شما چرا کاری نمیکنند؟؟؟
اردل بختیاری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
چند تا کتاب دو هزار صفحه ای پزشکی!!!؟؟؟؟
چی میگی عمو جان!!!؟
گذشت اون زمونی که کشور فقط چندتا پزشک پاکستانی داشت.
الان تو هر فامیلی دوسه تا پزشک هست. همه میدونن اوضاع از چه قرار است. دیگه نمیخواد واسه ما بگی جان برادر. نذار بیشتر از این دستت رو رو کنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
در پاسخ آقای ناشناس باید بگم مهندسین نیز کتابهای دو هزار صفحه ای انگلیسی میخوانند ولی کجا حقوقهای عادی همین پزشکان را می گیرند علاوه بر کتاب روابط پیچیده ریاضی را نیز باید لحاظ کنند حود بنده فوق لیسانس هوافضا از دانشگاه صنعتی شریفم حقوقم پارسال 1.100میلیون تومان بود و امسالم بیکارم رفتم جایی واسه کار به من می گویند ماهی 700 هزار تومان حالا نمی دونم فرق ما با این پزشکان بی اخلاق چیه؟ شاید خونشون رنگینتره منم رتبه کنکورم 27 منطقه بود و اصول اخلاقی را در جامعه مهندسین نخبه خیلی بهتر دیدم تو جایی کار می کردم که دسترسی به منابع مالی سنگین بود ولی سوءاستفاده ای توسط مهندسین همکارم که اتفاقاً تقریباً همه هم شریفی و از نخبگان بودن ندیدم و با همین حقوق پایین مساختن و میسوختن و حتی اکثراً کار دوم و سوم جهت تامین معاش داشتن ولی تن به بی اخلاقی نمی دادند
ناشناس
| Canada |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
آقای ناشناس کتاب دو هزار صفحه‌ای کاش ۱۰۰ صفحه هم کتاب اخلاق بهشون می‌دادند و می‌خوندند من خودم کسی هم که آسیب دیده سیستم پزشکی ایرانم به دلیل کم سوادی دکترهایی که شما می‌گید دو هزار صفحه کتاب انگلیسی خونده بودند کاش یاد گرفته بودند انسان باشند ای کاش یاد گرفته بودند وقتی نمی‌تونند تشخیص درستی بدند مجبور نیستند حتما یک کاری بکنند کاش یاد گرفته بودند که اگر اشتباه می‌کنند حداقل معذرت خواهی کنند کاش از دو هزار صفحه حداقل پونصد صفحشا خوب یاد گرفته بودند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
آره. اینجوری:

م.خ ا. ب ج.گ

این هم شد انتشار اسم؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
لیسانس الکترونیک با فوق لیسانس مخابرات از دو تا از بهترین دانشگاههای کشور. درآمد ماهی 1.150.000 که حدود 300 تاش برای بیمه و مالیات و صندوق بازنشستگی کم میشه.اونهائی که خوندند می دونند من چی میگم.البته دکترای تخصصی نداریم ولی باور کنید پدرمون برای این مدرک در اومد
ناشناس
|
France
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
آفرین
بي نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
يكي از اين پزشكها در اهواز هم هست كه علني ميگه تو مطب 3ميليون نقد مگيرم بعد نامه ميدم بري بيمارستان كه باهاش قرارداد داره بخواب اين آقا فوق تخصص چشم (شبكيه)به نام .......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
تا ببینیم ...!!!
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟