بازدید 2222
والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا؛

سریلانکا میزبانی ضعیف برای آسیایی ها

کد خبر: ۴۳۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳ 02 September 2014
 دهمین دوره رقابت های والیبال زیر 18 سال آسیا درحالی از جمعه هفته جاری در کلمبو آغاز می شود که میزبانی سریلانکا از ابتدای کار ناراحتی کاروان ایران و بحرین دیگر تیم مستقر در هتل کاروان ایران را به همراه داشته است.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، هرچند مسوولان برگزاری مسابقات کلمبو را به عنوان محل برگزار رقابت ها معرفی کرده اند اما تیم های حاضر در نگومبو شهری در نزدیکی کلمبو اسکان داده شده اند و این بدان معناست که تیم ها باید هر روز کیلومترها مسافت را برای رسیدن به محل برگزاری مسابقات طی کنند.

نگومبو 40 کیلومتر با کلمبو پایتخت اقتصادی سریلانکا فاصله دارد و از امکانات بسیار محدود و نامناسب ورزشی برخوردار است. به طوری که تیم ایران اولین تمرین با وزنه خود را صبح دوشنبه در سالنی بسیار کوچک و با ابتدایی ترین وسایل که حتی در دور افتاده ترین نقاط ایران هم دیده نمی شود، برگزار کرد.

شهر اسکان تیم های حاضر در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا هرچند بسیار سطح پایین به نظر می رسد، اما برگزار کنندگان مسابقات برای هر جلسه تمرینی حدود 250 دلار از تیم ها درخواست می کنند که بسیار بالاتر از ارزش واقعی امکانات کهنه و قدیمی سالن های تمرین است.

هتل آونرا محل اقامت سه تیم حاضر در مسابقات از جمله تیم ایران، هتلی متوسط است که از ابتدایی ترین امکانات ارتباطی از جمله اینترنت خوب و پر سرعت برخوردار نیست و این شرکت کنندگان در مسابقات از جمله اعضای کاروان بحرین را ناراحت کرده است.

با وجود سختی ها و شرایط ویژه حضور ایران در مسابقات و کمبود های موجود، نوجوانان والیبالیست ایران تمرین شادابی را در نخستین روز حضورشان در نگومبو انجام دادند و توجه زیادی به امکانات محدود نمی کنند.

رقابت های ایران در دهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا روز شنبه آینده انجام می شود. والیبالیست های ایران برای حضور در فینال مسابقات باید هفت مسابقه پیاپی را پشت سر بگذارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی